"Kad pijem ne vozim" na sajmu automobila u Beogradu 1

Asocijacija automobilskih novinara Srbije i Apatinska pivara su sada već tradicionalno u okviru kampanje „Kad pijem, ne vozim“, za sve posetioce  Međunarodnog sajma automobila, pripremili aktivacije koje doprinose svesti vozača o korišćenju alkohola, navodi se u saopštenju za medije.

Ljubiteljima automobila posebno su bile zanimljive aktivacije sa „pijanim naočarima“ – Mega Wire koji testira strpljenje, stabilnost i koordinaciju ruke vozača, nalaženje i otključavanje prave bravice na kolima, pravilno spajanje zaštitnih pojaseva za vezivanje, kao i tabla na kojoj su posetioci koristeći pijane naočare spajali saobraćajne znake, piše u saopštenju.

„Nastojimo da zajedno sa našim partnerom, Saobraćajnom policijom Ministarstva unutrašnjih poslova Republike Srbije, kontinuirano doprinosimo jačanju svesti sugrađana o odgovornom ponašanju prema sebi i drugima u saobraćaju i savetujemo ih da ne kombinuju alkohol i vožnju, saopštava se. Vozačima poručujemo da ukoliko su konzumirali alkohol, sačekaju autobus, prošetaju, pozovu taksi ili prijatelja“, kažu u Apatinskoj pivari.

Kampanja „Kad pijem, ne vozim“, koja se realizuje već punu deceniju, skreće pažnju javnosti da alkohol čak i u malim količinama može uticati na rasuđivanje i motoričke sposobnosti.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.