Marija Šerifović, pobednica Pesme Evrovizije, dobila je na godišnjoj proslavi agencije Nju moment nagradu „Zlatni češalj“ koju ta agencija za nove ideje dodeljuje svake godine. Agencija Nju moment, na čijem je čelu Dragan Sakan, osmislila je Mariji Šerifović propagandnu kampanju i novi imidž za potrebe takmičenja za Pesmu Evrovizije u Helsinkiju 2007.

Marija Šerifović, pobednica Pesme Evrovizije, dobila je na godišnjoj proslavi agencije Nju moment nagradu „Zlatni češalj“ koju ta agencija za nove ideje dodeljuje svake godine. Agencija Nju moment, na čijem je čelu Dragan Sakan, osmislila je Mariji Šerifović propagandnu kampanju i novi imidž za potrebe takmičenja za Pesmu Evrovizije u Helsinkiju 2007. godine. Kako je predstavnica Nju momenta rekla na proslavi u subotu uveče, Šerifovićeva je nagradu dobila zbog toga što je „dobro pročešljala Evropu“. „Jedino ste vi i moj lični tim verovali u moju pobedu“, izjavila je Šerifovićeva na bini kada je odluka saopštena, a potom je uživo otpevala „Molitvu“ – pesmu koja joj je u Helsinkiju donela pobedu. Ostale nagrade pripale su domaćim i inostranim saradnicima i menadžerima Nju momenta, agencije koja deluje u svim zemljama Zapadnog Balkana, sa centrom u Beogradu. Proslavi petogodišnjice njenog postojanja prisustvovale su brojne javne ličnosti iz šou biznisa i kulturnog života, a specijalni gost bio je Vlada Divljan, nekada pevač novotalasne grupe „Idoli“.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.