Novi gubici Er Srbije

Ostavite komentar


  1. Očekivati da se trenutni Nadzorni odbor Air Serbia, kako je zapisano u tekstu, citiram: »otrezni od strateškog partnerstva sa Etihadom koje je Srbiju do sada koštalo 600-700 miliona evra i pripremi novi strateški plan do 2025. godine u kome postoje tri opcije poslovanja: bez Etihada kao strateškog partnera, ulazak novog strateškog partnera i država kao jedini vlasnik Er Srbije (što je povratak na Jat ervejz).« je malo verovatno, da ne kažem skoro neverovatno. Naime, tako nešto očekivati od Nadzornog odbora koga kao predsednik vodi Danilo Cicmil (1986) inače savetnik predsednika Srbije za investicije, u kome je član Suzana Vasiljević, savetnica predsednika Srbije za medije, u kome neki od članova imaju diplome inostranih jednogodišnjih ili višegodišnjih viših i visokih škola, je u oblasti naučne fantastike.

    1. Kriminal u režiji SNS. Nažalost, nije jedini, aa kada ovi zločinci budu najureni sa vlasti, videće se šta će da bude sa njihovi poglavicom.

  2. Ocejukem da ovaj put Aleksandar Vucic iz svog dzepa isplati 600-800 miliona evra gubitka koji je delom oteo od penzionera da bi dao njegovim prebogatim Arapima. Kako sa bratom radi po Srbiji do 2020-2025 skupice toliko. Ako moze njegov politicki uzor Milo toliko za 25 godina ovaj realno moze za 5 s obzirom na bazu za izmuzavanje.

  3. Ova pljačka i uništavanje zemlje je najveći zločin u istoriji Srpskog naroda, ako tome dodamo i rat u koji su nas uvukli radi vlastitih interesa, i koji su izgubili, stvarno se učinak ovih ljudi na vlasti meri sa genocidom nad, pre svega, sopstvenim narodom.

  4. Kupovinom velikog svih malih bivsih jugoslovenskih avioprevoznika se dokazuje potpuna ekonomska besmislenost raspada zajednicke drzave pre 30 godina! Kada vec to uspaljeni nacionalni politicari nikako da prizmaju zarad sopstvenih fotelja, onda bar neumitno medunarodno trziste to potvrduje. A hteli smo kapitalizam pa ga onda poslusali to ili ne, imamo u punom zamahu. Nadam se da ce sve ono sto se rasparcalo ponovo da se ujedini prvo na ekonomskom nivou a posle je sve ostalo neizbezno. Zar ne shvatamo da smo i u zajednickoj drzavi bili mali u svetskim razmerama a kamo li sada – nevidljivi smo u svetu bilo kome osim sami sebi!

  5. Svako ko barem malo poznaje prilike u kompaniji zna da je partnerstvo Er Srbije i Etihada je samo farsa iza cega se najverovatnije krije najveca pljacka budzeta Srbije ikada.Prevoz putnika i robe kao i otavranje novih ne-ispitanih destinacija je samo sekundarna aktivnost kompanije iako se veci broj zaposlenih koji usko gledaju I nemaju prave informacije ne bi slozili sa ovom tvrdnjom.
    Primarna stvar je izvlacenje novca iz budzeta narodski receno kapom sakom preko sumljivih domacih I inostranih dobavljaca I to po svaku cenu.Svih 10 iznajmljenih avionia A319/320 i jedan A330 su zakupljeni od firme supruge bivseg generalnog direktora Etihada Dzemsa Hogana po cenama koje su za 50% vece od bilo koje druge ponude.Vise od pola pomenutih aviona je cak uzeto u sub lease a posto nije bilo tendera za tu nabavku ne ostaje nista drugo sem osnovana sumlja da je doslo do sukoba interesa i zloupotrebe sluzbenog polozaja.
    Kao drugo,ako se vec uslo u zakup trebalo je ici na zakup boeinga a ne erbasa jer za taj tip aviona nije postojala infrastruktura niti su postojeci piloti sa boeinga mogli da predju na erbas dok ne prodju preobuku.Preobuka pilota sa boeinga 737 na Erbas je Er Srbiju kostala 50,000 evra po pilotu I odluceno je da se taj posao odradi na simulatorima “partner kompanije”Er Berlina dok je za istu uslugu Er Baltik naplacivao 20,000.00 evra.Dok je trajala preobuka plota Er Srbije strana,iznajmljena posada je vise od dve godine upravljala avionima Er Srbije.Troskovi iznamljenih stranih pilota su od 3-6 uvecani u takvim situacijama.
    Da se kompanija ne vodi domacinski od samog starta ukazuje takodje cinjenica da zakup sedista kompanije u ulici Jurija Gagarina broj 12 na godisnjem nivou iznosi 1,320,000,00 evra.Ciji je to prostor,cija je to zgrada,i kome Er Srbija cini uslugu na svoju stetu.Umesto da sagradi svoju zgradu ili da renovira neke od svojih postojecih objekata Er Srbija ulazi u petu godinu zakupa sto znaci da je na zakup do sad potroseno oko 6.600,000,00 evra..
    Veliki deo pilota carter odeljenja pod-firme AVIOLET prima plate preko brokerskih kuca koje za te usluge naplacuju ogromnu proviziju.Cije su to brokerske kuce,kome ustvari ide provizija i zasto se ne zakljuciju direktni ugovori o radu?
    Ovo su samo neki od nacina kako se kroz Er Srbiju iz budzeta preko raznih dobavljaca I partnera pljacka novac gradjana Srbije a da cak 70% gradjana ne bi nikad poverovali u to.
    Predpostavljam da ce zaposleni u Er Srbiji dobrim delom zadrzati svoj posao sve dok Aleksandar Vucic bude na vlasti a toplo im preporucujem da vec sada traze novi posao jer je ocigledno da AV brod polako ali sigurno tone a da se Er Srbiji smesi kraj.

Ostavite komentar


Društvo

Naslovna strana

Naslovna strana za 29. april 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Jelena Glušac, novinarka

Danas je važnije nego ikada braniti slobodu govora i kritičke misli. Zato čitam Danas.