Novi termini upisa na fakultet: Ekonomija, Primenjena psihologija i Audio-vizuelna produkcija 1Foto: Promo/FEFA

FEFA fakultet objavio je nove datume polaganja prijemnog ispita za preostali broj mesta na dva smera: Ekonomiju (26. avgust, 9. i 23. septembar) i Audio-vizuelnu produkciju (9. septembar), kao i za novo usmerenje Psihologija i biznis (26. avgust, 9. i 23. septembar).

Novoj generaciji će, kao i prethodnih godina, uz rad sa vodećim stručnjacima iz ovih oblasti u zemlji, biti na raspolaganju veliki broj izbornih predmeta i zasebnih usmerenja, koja pružaju fleksibilnost u oblikovanju studijskih programa, u skladu sa ambicijama i interesovanjima studenata.

Budući studenti ekonomije i psihologije imaju priliku da stečeno znanje već od druge godine primene i u praksi kroz saradnju sa preko 150 kompanija koje čine privrednu mrežu FEFA, dok profesori na smeru audio-vizuelne produkcije, studente od početka integrišu u mnogobrojne profesionalne projekte čiji su i sami deo.

Ekonomija

Studije koje odstupaju od klasičnih studija ekonomije sa ciljem da pruže znanja koja imaju ključnu primenu u modernom poslovnom svetu – od elemenata digitalne ekonomije i marketinga do razvoja sopstvenih kompanija i startupa. Interdisciplinarnost i fleksibilnost studija gde studenti imaju mogućnost da samostalno kreiraju više od 40 odsto studijskog programa, u kombinaciji sa kontinuiranom interakcijom sa vodećim poslovnim ljudima u regionu, čini studente spremnim da preuzmu poslovni svet budućnosti.

Istovremeno, ostvarivanje kontakata sa svetski poznatim ekonomistima zahvaljujući tehnologijama koje se koriste u nastavi, studenti osim što se upoznaju sa stručnjacima iz čitavog sveta, obrazuju mrežu kontakata od početka studija.

Psihologija i biznis

Zahvaljujući saradnicima, njihovom obrazovanju i predavačkom iskustvu stečenom na Univerzitetima Harvard, Mičigen, Bolonja, Amsterdam, i Prat Institutu u Njujorku, FEFA fakultet osnovao je dodatno usmerenje na osnovnim studijama ekonomije – Psihologija i biznis.

Predmeti kao što su Psihologija komunikacije, Neuroekonomija, Socijalna psihologija, Percepcija i kreativnost, usmeriće studente na karijeru u oblasti primenjene psihologije, HR-a, menadžmenta i drugih brzorastućih segmenata poslovnog sveta. Specijalizacija iz oblasti psihologije, usmerena na elemente socijalne psihologije, psihologije organizacija i timova, ličnosti i liderstva, pružiće budućim diplomcima znanja koja su budućnost kretanja domaćeg i globalnog tržišta.

Audio-vizuelna produkcija

Jedine filmmejking studije u regionu koje mladom diplomiranom kreativcu, umetniku i producentu – nude sigurnost u sklopu umetnosti i ekonomskih znanja.

AV produkcija, kreativna produkcija, scenario, režija, montaža, kamera, organizacija proizvodnje, postprodukcija, kao i finansije, menadžment i marketing, samo su neke od oblasti koje će budući kreativni producenti savladati.

Ovaj snažan nastavni program kroz teorijski, praktičan i kreativan kontekst namenjen je studentima koji se interesuju za rad na filmu, televiziji, u nezavisnoj produkciji, digitalnim medijima, reklamnim agencijama, privatnim preduzećima, u institucijama kulture, medija i u celokupnoj industriji zabave.

Ove godine, Komisija FEFA fakulteta odlučila je da svi kandidati koji su polagali prijemni ispit na državnim univerzitetima u 2021. godini, ostvarene bodove pri upisu prizna.

Shodno tome, spomenuti kandidati biće oslobođeni polaganja prijemnog ispita – njihovi rezultati na prijemnim ispitima drugih fakulteta, biće automatski uračunati prilikom formiranja konačne rang liste.

Komentari

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.