Savo Manojlović: Frekvenciju dobile poltronske televizije 1Foto: FoNet/ Zoran Mrđa

Direktor kampanje Kreni-promeni Savo Manojlović izjavio je danas da su nacionalne frekvencije dobile televizije koje su se u prethodnom periodu dokazale kao poltronske prema Srpskoj naprednoj stranci (SNS) i njenom predsedniku Aleksandru Vučiću.

Manojlović je agenciji Beta kazao da je odluka Regulatornog tela za elektronske medije (REM) da ponovo dodeli nacionalne frekvencije Pinku, Prvoj, TV Hepi i TV B92, skandalozna.

Naglasio je da je poltronstvo SNS-u i Vučiću bio jedini kriterijum za dodelu nacionalnih frekvencija.

„U pitanju je potpuno kršenje zakona i elementarne logike. REM je pogazio i sopstveni zakon, ali i izveštaje stručnih službi koje su jasno ukazivale da su sve navedene televizije, Pink, Prva, Hepi i B92, kršile postojeće propise“, ocenio je Manojlović.

Podsećajući na nedavni predlog da bi urednici Pinka i Hepi, „s obzirom kako se ponašaju“ trebalo da dobiju staratelje, naveo je da su te televizije sada dobile staratelja u liku predsednice REM-a Olivere Zekić.

„Olivera Zekić je staratelj svih elektronskih medija koji krše zakon i propise“, istakao je Manojlović.

Po njegovim rečima, nemoguće je da nijedna nova televizija nije ispunila uslove za dobijanje nacionalne frekvencije.

„Sve nove televizije koje su konkurisale za nacionalnu frekvenciju, mogle bi da tuže državu zato što je proizvela neku vrstu legitimnih očekivanja da će, ako ispune uslove, dobiti frekvenciju. REM je prekršio sve pravne procedure jer je frekvencije dodelio televizijama za koje je dokazano da su kršile zakon“, istakao je Manojlović.

Članica Saveta REM-a Judita Popović, saopštila je da je danas odlučeno da nacionalne frekvencije budu dodeljene televizijama koje su ih i do sada imale – Hepi, Prva, B92 i Pink.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.