Trninić: B92 nije bila samo tabla, bili su ljudi 1Suzana Trninić Foto: Medija centar

Bogovi marketinga koji vraćaju B92, vraćaju tablu koju su skinuli pre nekoliko godina, izgazili, popljuvali i dali sve od sebe da je više nema. I toliko su bez nje bili uspešni, da je sad vade, ispravljaju, brišu, spremni da se njom ponose.

Neka im tabla. B92 nije bila ta tabla, bili su ljudi, kaže za Danas novinarka Suzana Trninić, kometarišući to što je menadžment O2 odlučio da toj televiziji vrati nekadašnje ime, B92.

„Zoran Mamula, Biljana Vujasinović, Antonela, Mrkić, Milić, Daša, Brankica, Husović, Kosanić, to je B92. A to se ne vraća, ističe  Trninić.

Politički analitičar Boban Stojanović, u izjavi za Danas, kaže da O2 nije izgradio nikakav brend niti su postali prepoznatljiva televizija.

Trninić: B92 nije bila samo tabla, bili su ljudi 2
Boban Stojanović   Foto: FoNet/Zoran Mrđa

„Bezličnog su imena, a ovo vraćanje na B92 je pokušaj da sa marketinške strane tu televiziju na neki način podignu. Ali to nije jedini razlog, siguran sam da i politička odluka stoji iza toga, i u tom smislu je zanimljiv tajming, neposredno pred predizbornu kampanju. Verovatno će pokušati da, s jedne strane, privuku jedan deo gledalaca tim nazivom. S druge, da povrate rejting možda i u nekakvim međunarodnim krugovima, s obzirom da je B92 bila poznata televizija profesionalnog rada..“, ocenjuje Stojanović.

Za kulturološkinju Aleksandru Bosnić Đurić vraćanje na nekadašnje ime B92 je „još jedna u nizu manipulativnih strategija kojom se služe režimski i prorežimski mediji“.

„U ovom slučaju moglo bi se govoriti i o tendencioznoj zameni identiteta, odnosno o uzurpaciji onoga što je nekada značio B92 i svakako je reč o nekoj vrsti učitavanja značenja kojom bi od jednog medija koji očigledno nije utemeljen u objektivnom i nezavisnom informisanju i nema nameru da to ikada postane, zapravo pokušava da ovim drugačijim imenovanjem ili uzurpacijom imena sebe sada predstavi na drugi način“, navodi ona za Danas.

Trninić: B92 nije bila samo tabla, bili su ljudi 3
Cvijetin Milivojević    Foto: FoNet/Zoran Mrđa

Politički analitičar Cvijetin Milivojević kaže za Danas da oni koji sada žele da probude uspomenu na staro ime su oni isti koji su ga ukinuli.

Meni je asocijacija na B92 pozitivna, ali na dve vrste novinarstva, jednog prepotopskog, vremena utopizma, entuzijazma i elana devedesetih godina, i onog B92 koji nažalost nije uspeo da se snađe u novim vremenima koja su došla posle 2000, iako je tada imao jednu vrstu podrške demokratskih vlasti. Da ne govorimo o proizvodnom delu redakcije, koji je ostao ostavljen i zapostavljen a u jednom trenutku i izdan od strane novih vlasnika… Ovi koji sada žele da probude uspomenu na staro ime su isti oni koji su ga ukinuli, jer je prodaja B92 faktički označila i početak njegovog kraja“, navodi Milivojević.

Da li biste podržali ukidanje komentara na sajtu Danasa?

View Results

Loading ... Loading ...

Komentari

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.

4 reagovanja na “Trninić: B92 nije bila samo tabla, bili su ljudi”

  1. Možda je slučajnost, ali naziv televizije je promenjen malo posle osnivanja N1 u naziv dobijen za jedno slovo i jedan broj više. M0 bi bilo malo rogobatno, zar ne? 🙂

  2. Primetili smo da od televizija sa nacionalnom frekvencijom jedino RTS, i to samo u emisiju UPITNIK, skoro isključivo poziva prdstavnike opozicicije koji su protiv bojkota ili su oponenti rukovodstvu sopstvenih stranaka (ovde nije reč o Vučićevoj „opoziciji“, koje ima svuda). Televizija O2 je već stekla epitet „režimska“, gledanost joj je mala pa pretpostavljam da je vlast (čitaj: Vučićeva marketinška agencija) došla na pametnu ideju da sve ovo iskoristi. Kako? Na primer, ovako: Logična je pretpostavka da će na televiziji O2, budućoj B92, u predizbornoj kampanji često gostovati predstavnici onih strančica i koalicijica (nova reč u srpskom političkom rečniku , moj prilog) u društvu dve-tri prekaljene SNS skupštinske hijene, vuka ili kurjaka da se međusobno, kao gladijatori u rimskoj areni, bore da dostignu tih magičnih 3%. A narod? Srećan do neba! Još jedan rijaliti sa uvredama, psovkama, porno rečnikom… Milina! Pa ko to kaže da u Srbiji nema pluralizma? Pluralizma rijalitija!

  3. Sve je u ovoj zemlji urnebesno pa i ovaj „marketing“. Ne možete očekivati od ove ekipe koja vodi ovu groznu priču da imaju i dobre marketinške poteze. Ovi njihovi potezi dosežu do nivoa od 25% građana i tu su oni zauvek zakucani. To je njihovo biračko telo koje nikako ne mogu da podignu gore. Međutim, to telo je gladno, a hrane je sve manje (radna mesta, poslovi, titule…) i balon je zaista pred pucanjem. Ne zbog dobre opozicije, već sam od sebe. Tako to bude u takvim organizacijama.

Komentari

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.