o2

SSP: Novac građana vlasniku O2 i Prva

Stranka slobode i pravde (SSP) saopštila je danas da je vlasniku televizija Prva i O2 Srđanu Milovanoviću Poreska uprava Srbije uplatila desetine miliona dinara i upitala koliko je još novca potrebno „oteti od građana da bi se napunili džepovi“ Milovanovića.

Prva i O2: Ivan Ivanović bi da sedi na dve stolice

1. Nije tačno da je naša kuća ukinula kviz Stolice. Jedina istina je da Ivan Ivanović u čijoj produkciji se realizuje ovaj kviz NIJE ŽELEO da potpiše ugovor o daljoj realizaciji.

Ivanović: Uskoro ćemo morati da nosimo traku oko ruke

Menadžment televizije O2 naprasno je doneo odluku da ukine jednu od svojih najgledanijih emisija, kviz „Stolice“. O tome nisu obavestili vlasnika licence, Ivana Ivanovića, već su samo poslali mejl saradnicima emisije koju vodi Srđan Dinčić.

REM usvojio promenu vlasnika televizija O2 i Prva

Savet Regulatornog tela za elektronske medije (REM) doneo je rešenje da se promenom vlasničke strukture Prve televizije d.o.o. i Radio-difuznog preduzeća B92 a.d. iz Beograda ne narušava medijski pluralizam.

Vučić brani trgovinu s medijima i napada Danas

Ono o čemu je stručna javnost govorila danima, da iza prodaje Kopernikusa Telekomu a potom kupovine TV Prva i O2 od strane vlasnika Kopernikusa, stoji namera države da uđe u ove medije, juče je potvrdio i predsednik Srbije Aleksandar Vučić.

Novi vlasnik TV Prva i 02: Uređivačka politika se neće menjati

Naravno da Telekom nije uticao na moju odluku da kupim TV Prva i O2. Mi smo privatna kompanija – kaže za Danas Srđan Milovanović, novi vlasnik dve televizije sa nacionalnom frekvencijom. On tvrdi da se uređivačka politika Prve i O2 neće menjati, niti da će biti otpuštanja.

B92 postaje O2 televizija

Televizija B92 u narednih nekoliko dana promeniće ime u O2 TV, a zaštitno lice nove kampanje biće glumac Sergej Trifunović, ekskluzivno saznaje Blic.