Bezbednost kao izgovor za punjenje kase Puteva Srbije

Auto-prevoznici nezadovoljni inicijativom Zorana Drobnjaka, direktora "Puteva Srbije", da se naplaćuje putarina na Ibarskoj magistrali

Ostavite komentar


  1. Kriza je ogolila rizik istovremenog velikog ulaganja u infrastrukturu. Prosle godine je trebalo podici BDP, pa se gradilo sve i svasta, pri cemu je najveci „biser“ Turski tok koji je rastu BDP doneo neverovatnih 700 miliona evra. Za skupe auto-puteve smo se veoma mnogo zaduzili, pa postoji obaveza njihovog odrzavanja, ali i serviiranja kredita. Naplata putarina je izgleda veoma losa, a losa je i perspektiva, pa se gnev usmerava na vlasnike kamiona. Za politicare na vlasti to nije prepreka da obecavaju nove puteve i pruge, kao da necemo morati vracati kredite. Veoma neozbiljno i neodgovorno!

    1. „Veoma neozbiljno i neodgovorno!“
      A šta drugo očekivati od klike na vlasti.

    2. Neka neko obavesti novinara da „teska teretna vozila“ (sta god to bilo) ne koriste benzin vec euro dizel. Sramota je da se tako ofira covek, mozda da se vi iz Danasa ipak drzite politickih tema. Tu bolje plivate.

  2. Uvedite vinjete, i naravno da će prevoznici birati put koji je bolji za sve. Očigledno se mora naći lako radno mesto botovima u naplatnih. Kućicama. Oni su nesposobni da budu inženjeri ili tehničari niskogradnje, a taj kadar nam nedostaje.

    1. Samo im dajete ideje, sad će Mega Bleja da otvori tehnički smer i “školuje“ inženjere i programere…

  3. Rešenje je u težinskom ograničenju za vozila ili uvođenje vinjeta , ali bi tad trebalo ukinuti doprinose za puteve prilikom registracije .

  4. Ovaj problem jeste evidentan. Evo recimo put od Topole do Rudnika. Pre par godina je završena dvogodišnja rekonstrukcija i put je odličan. Na njemu stoji zabrana za teretna vozila preko 10t, ali slabo ko to poštuje – malo, malo sretnete šlepere raznih registracija jer je to najbliži put od GM ka Bg. A put je projektovan i izveden za opterećenje do 10t, i naravno da šleperi sa svojih 25t uništavaju put. Ali u normalnim zemljama (a mi to očigledno nismo), dozvoljava se prolaz i takvima ali uz plaćanje posebne takse za svaki prolaz. A ne daj bože da se ne prijaviš ili da te uhvate. Odmah ključ u bravu kolika je kazna. E to ima smisla uvesti. Kamere sa prepoznavanjem tablica, jasne procedure za brzu proveru i reakciju i naravno saradnja policije… i sve se dovede za mesec dana u red. A naplatne kućice su budalaština (što ne znači da neće biti uvedene – dapače)

  5. Vozio sam se nekoliko puta tim autoputem „Miloš Veliki“. Nezanmljiv, zamarajući, mimo životnog krvotoka. Jednom rečju ko da ga je Staljin projektovao. Nije čudo što ga kamioni zaobilaze, jer ne putuju svi samo u Čačak. Jednom rečju, projekat puta je čist promašaj. A tako je to kad su za to bili nadležni Vučić (kažu da je završio prava), Mihajlovićka (kažu da je ekonomista), Brnabićka ( ne zna se šta joj je struka), koji nisu potpisali nikome putni nalog pre nego što su zajahali Srbiju.

  6. „Srbija je zemlja siromasnija od Nemacke“, i zato je ok da ljudi ginu na Ibarskoj jer kamiondzije hoce da ustede neki dinar?!?

  7. Pozdrav svima…. Vozač sam kamiona u međunarodno transportu.. Ako ima auto put treba zabraniti kamionima preko 7.5 tranzit ibarskom magistralom… Bolje je i za puteve i za vozače…

Ostavite komentar


Ekonomija

Naslovna strana

Naslovna strana za 29. mart 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Stevan Filipović, filmski režiser

Da bismo bili savesni građani koji donose prave odluke na izborima, kao i u svim drugim sferama života, potrebni su nam jaki mediji.