Da li će i sudovi tolerisati nesreće na 150 km/h?

Povodom poziva Zorana Drobnjaka policiji da ne kažnjava vožnju nedozvoljenom brzinom auto-putem ako nije preko 20 kilometara veća od zakonske granice

Ostavite komentar


  1. Sa velikom sigurnoscu tvrdim da je ovaj cove koji se odaziva na ime Zoran Drobnjak jedan klovn koji ne zna sta prica,a sluzi politicarima za podsmeh i omalovazavanje!Da li je on normalan covek da lupi ovakvu glupost…da ce se tolerisati voznja 150km/h!Koja to banana drzava jos moze sebi da priusti ovakvu ludost!Pa verujem ni jedna!Zadnje uradjeni auto put Cacak Obrenovac lici samo na auto put ako se uzme u obzir kako izgledaju auto putevi u Evropi…sa velikim krivinama,sa nagibima na sve strane,suzenjima u tunelima…asfaltom koji prelazi u cist beton…neosvetljenim izlazima moze da lici na put sa dve trake,gde bi maksimalna brzina na vecini deonice trebala da bude 100km/h!Posto mi imamo sve najbolje i zivimo u blagostanju..ovakvi kao Drobnjak mogu sebi da priuste lupetanja ovakva!Da ja ne bih nesto izmisljao…sedite u auto pa svi na 150km/h po gasu….videcemo kako ce se to zavrsiti!Samo ce mi biti zao nedeznih ljudi koji ce gubiti glave zbog budala…kao sto je ovaj pomenuti gospodin!

  2. ma sta 150,200 bre… u krivini…..jos ivan da zapeva i eto nam wesele 90-te

  3. Problem je i što se neki automobili mogu kretati brzinom 150km/h i lako ih je iskontrolisati pri toj, pa i većoj brzini, a drugi opet mogu ići 150km/h i više, a teško ih je iskontrolisati i pri brzinama većim od 120(130)km/h, pri tom mislim na potpuno tehnički ispravne automobile.

    1. Problem.je sto.je nemoguce kontrolsati mozak i dela osoba.koje misle da se drzavni sluzbenik moze dogovarati sa organom izvrsne vlasti o nepostovanju zakona.

  4. Drobnjaka ne podnosim ali, ne mogu, zbog njegovog imidza koji ima u mojim ocima, da ne podrzim predlog koji je izvanredan. Medjutim, u zemlji gde je brzina omrazena velicina, u narodu koji u inerciji i sporosti vidi sav progres, siguran sam da ce siromah Drobnjak biti „rascerecen“. Neki, koji sede pogureni za volanom, imam utisak, majradije bi izasli iz kola i produzili peske ali ih je sramota od komsija.

    1. Ja se dogovorih sa policijom da palicom razvalim stakla na vasim kolima, to ce.mi tolerisati. Da li vam je sad jasnije?

    2. A taman postaviše kamere da mere prosečnu brzinu. To izgleda baš i ne radi. Propala investicija? Bačene pare? Pranje prošlosti?

  5. Evo Babić predlaže i da se minimalna brzina prolaska kroz naplatnu rampu poveća na 100!

  6. Sudovi ce tolerisati ako su u pitanju Babic,Drobnjak,Martinovic,Orlic,Vesic . .

  7. U nasoj zemlji je prosecna starost automobila 15-20 godina, samo nepismen covek moze da trazi povecanje brzine koje nikako nije u interesu gradjana. Nasi autoputevi su gori od npr. Makedonskih ili Grckih gde je i dalje max. brzina 120.

  8. Ja predlazem da maksimalna brzina bude 20 kilometara na sat.Tada cemo svi biti bezbedni, kao nekada, u ona srecna vremena, kada smo isli malo brzim hodom. To ce, u isto vreme, dovesti i do porasta prihoda u drzavnom budzetu jer ce nasa narodna milicija imati puno posla u kaznjavanju neposlusnika i onih koji bi hteli negde da zure. Tako ce se narod spasiti enormnih brzina na nasim drumovima i, u isto vreme, drzavna kasa ce biti puna. Mozete tek zamisliti, kako ce srecna i bericetna „zetva“ biti kada leti navale stranci? Znaci, ne treba nista da radimo, ne treba nigde da idemo ili zurimo. Treba samo biti spor i progres je tu. Ljudi moji, zar ne vidite da se ulicama Srbije mili? Zar ne vidite da Beograd vise nije grad za normalne ljude? Vise nije moguce doci na posao osim ako vam firma nije u prizemlju vase ygrade?! Vreme je novac, svet zuri, proizvode se brzi automobili i vozovi. Zasto se bojimo dinamike, zasto nam, je brzina problem? Zar niko nije primetio da je problem u needukovanim vozacima i katastrofalnoj saobracajnoj strukturi?

    1. Baš zbog kupovine vozačkih dozvola, loše infrastrukture, tolerancije prebrze vožnje i parkiranja gde se ne sme „platežnijim“ vozačima, dok se kažnjava sirotinja za prekoračenje 5km/h… Baš zbog toga ne treba da se poveća.

      1. Vi me podsecate na one zene koje su odgajale decu u surovim uslovima a danas se protive raznim povoljnostima koje imaju mlade majke recima: „Kako smo mi mogle, pa i mi smo radjale decuj“?! Vas problem je sto ste pakosni i sto vise mrzite druge nego sto volite sebe.

  9. Zakon o bezbednosti saobraćaja na putevima je članom 44. precizirao; da se vozač ne sme vozilom na auto-putu kretati brzinom većom od 130 km/h., dok je članom 333. propisao; da će vozač koji se vozilom kreće na auto-putu brzinom 140-150 km/h biti kažnjen sa 5.000 din. Više je nego očigledno, da dok se ne promeni Zakon o bezbednosti saobraćaja na putevima, izjave nadležnih i drugih osoba koje se pominju u tekstu, da policija ne bi trebalo da kažnjava vozače koji se vozilom na auto-putevima kreću brzinom od 150 kn/h, su izjave saobraćajno »polupismenih« osoba, da ne kažem »mlaćenje prazne slame«.

    1. Poštovani kolega Gagi, u potpunosti se slažem sa svim što ste naveli. Međutim dodao bi da pomenuta praksa postoji kod naših „susjeda“. Naime u Hrvatskoj na autoputevima je uobičajena tolerancija prekoračenja brzine od 20%, što bi u ovom slučaju iznosilo do 156km/h.
      Druga je stvar što su kod njih saobraćajnice projektovane za računske brzine i više od navedenog, a kod nas teško da je to slučaj.

  10. Dali neko od novinara Danas-a može upitati nešto gde se vidi konkretna laz,u moru laži ,a to je ono sto se lako može proveriti,:Zašto predsednice lažete narod u upitniku da smo stigli Hrvatsku po kilometra autoputa,kada nam beže preko 400 km autoputa,sto mi nećemo stići još za 15 godina,a uz to hrvati u odnosu na veličinu države imaju 20,3 km autoputa na 1000 kn,a mi tek 10,1 km,i mislim da ih teško možemo stići u ovom merili za 20 gidina,zašto niko od novinara danas ili N1 ,a jedino možete vi da ga to pitate,da narod počne da vidi ko laze,a ovaj aspekt je proverljiv ,pa će možda poceti da gledaju gde predsednik još laze,a imamo mnogo primera,i očito je ovaj običnom čoveku najmerljiviji,i lako proverljiv

  11. Ne moze nesto da se zove maksimalna dozvoljena brzina po zakonu ako postoji „tolerisana“ brzina koje je veca od nje. Logicnije je uvesti preporucenu brzinu shodno kvalitetu puta ili uvesti signalizaciju promenljive maximalne brzine koja ce se prilagodjavati uslovima na putu i opterecenju saobracaja. Jedino drugo normalno resenje je ukinuti ogranicenje brzine kao u Nemackoj.

  12. Toliko su putevi dobri da može 150km/h !Čista prevara ,od Beofeada do Niša se ne može naći pravac na kom možete da pustite volan 5 sekundi da auto ne ode na bilo koju stranu,,put vuče,,o preglabicama da i ne govorimo.Izjava je namenjena propagandnim svrhama da je to toliko kvalitetno ,,nema na svet,,još jedna prevara iz SNS kuhilje laži.

  13. Da li će i sudovi tolerisati nesreće na 150 km/h?! Sudovi ne tolerišu, ni nesreće sa 30 km/h, uvek stoji ono: niste prilagodili brzinu uslovima saobraćaja i puta. Ako si kriv kriv si i sa 150 i sa 20 km/h tako da je pitanje u naslovu bezpredmetno. U Srbiji, nažalost, odlučujući faktor je ko je vozio..

  14. Tolerisati ili zakonom regulisati? E tu je bitan prof. Vujanić jer ako dođe do nezgode, ne daj Bože, on može sve lepo da organizuje da je sve po zakonu iako se toleriše!

  15. G. Drobnjak se ponaša kao kompletan idiot, sa takvim neodgovornim izjavama! Valjda ovo treba da legalizuje jurnjavu onih sa rotacijom, dok opet ne ubiju nekoga

  16. Bilo bi neophodno da v. d. direktora Puteva Srbije, pre podnošenja neuobičajene inicijative, objavi javnosti snimak od 31.januara 2019. sa naplatne rampe Doljevac, kada je vozilo prekomernom brzinom usmrtilo S. Gligorijević (do sada sud nije osudio počinioci i ožalošćeni i oštećeni ne mogu da ostvare svoja prava). Pomenuti v. d. bi trebalo da objavi i snimak od pre dva dana sa novootvorenog istočnog kraka Koridora 10 (gde nema nijednog ispusta za prolaz divljih životinja) kada su kod Bancareva divlje svinje probile zaštitnu ogradu i sudarile sa dva nailazeća kamiona. Možda bi i Vlada Srbije mogla Koridora Srbije i Puteve Srbije da ujedini u jedno javno preduzeće i konačno imenuje stvarno odgovorno lice za direktora.

Ostavite komentar


Ekonomija

"Obećavan izvoz svinjskih glava, nožica, repova... a nemamo svinja": Od Tita do Vučića, svi pričali o velikoj trgovini sa Kinom 9

„Obećavan izvoz svinjskih glava, nožica, repova… a nemamo svinja“: Od Tita do Vučića, svi pričali o velikoj trgovini sa Kinom

Srbija i Kina potpisale su 17. oktobra prošle godine Sporazum o slobodnoj trgovini, tokom boravka srpske delegacije u Pekingu, u kojoj je bio i predsednik Srbije Aleksandar Vučić. On je tada najavio veliki značaj ovog sporazuma za Srbiju, ali stručnjaci smatraju da će naša zemlja ovim, mahom povećati uvoz, a da će najviše izvoziti kineske kompanije koje posluju u Srbiji.

Naslovna strana

Naslovna strana za 27. i 28. april 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Bisera Veletanlić, muzičarka

Danas je list koji je društvu apsolutno neophodan. Šteta što nema više listova poput Danasa.