Kako se ruske aviokompanije snalaze za rezervne delove za putničke avione? 1Foto: EPA-EFE/ VALDA KALNINA (Ilustracija)

Ruske aviokompanije počele su da rastavljaju avione kako bi došle do rezervnih delova koje više ne mogu da kupuju zbog sankcija Zapada, prenosi Rojters.

Ovo je u skladu sa savetom ruske vlade iz juna da aviokompanije koriste delove drugih aviona kako bi se obezbedilo korišćenje aviona proizvedenih u inostrantvu bar do 2025. godine.

Kako piše Rojters najmanje jedan Suhoj superdžet 100 i Erbas A350, oba u sastavu flote Aeroflota, trenutno su prizemljeni i rastavljeni na delove.

Aviostručnjaci ističu da tehnologije u novijim avionima poput A320neo, A350, Boing 737 max i Boing 787 moraju stalno da se ažuriraju.

Skoro 80 odsto Aeoflotove flote sastoji se od Boinga (134) i Erbaseva (146) uz oko 80 Suhoja.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari