Kinezi kasne u izgradnji u Kostolcu

Ostavite komentar


  1. Naravno,da nema opravdanih razloga za prolongiranje radova.
    Bas kao i za izrovane ulice po Beogradu.Jos malo i gradjani ce u pojedinim delovima grada zaboraviti ne sta je tramvaj zvani zelja, vec i kako izgleda.

  2. Hoće li plaćati penale zato što kasne i zašto ne? To je uobičajeno.

  3. A jel probala sa: Nemojte sad da me prodate. Ovo mi je prvi penal.
    Možda pomaže.

  4. Ugalj je tehnologija koja se ubrzano napušta u razvijenom svetu, iz više razloga (ekologija je jedan od njih). U Srbiji, sa ovim stepenom aero-zagađenja, ovo je samoubistvo! Danas su već mnoge održive tehnologije jeftinije od uglja po MW snage. Koji “ekspert” je odgovoran za ovu skupu budalaštinu? Ovo nije 1951, proizvodnja energije se temeljno menja, a mi zaostajemo!

    1. Elektrana na gas u Pancevu duplo jeftinija, a o ekologiji da ne pricamo. Plus pitanje zasto sistem za odsumporavanje u Kostolcu ne radi?

  5. Поред одговорности извођача радова за кашњење ( недостатак радне снаге ), постоји и одговорност инвеститора ( закашњење грађевинских дозвола за поједине секторе, однос према извођачу, однос према његовим подизвођачима и друге ,,ситнице“). Али све се да поправити уз ангажовање и добру вољу.

    1. Angažovanje i dobra volja postoje samo pri nameštanju tendera i dodeljivanju ugovora podobnim firmama bez znanja, iskustva, referenci, a onda pitanje „zašto se kasni“. Da nije tužno bilo bi smešno.

  6. Treba da im se obrati na kineskom. Ovako oni nista ne razumeju i samo klimaju glavom, i ti taman pomislis sad ce da urade, a oni se smejulje i bleje. Razumem muku nase jadne ministarke koja se trudi, ja imam iskustva sa kinezima na pijaci mozda mogu da pomognem u pregovorima?

  7. Nije elektrana taraba pa da se loš kvalitet ugrađenog reši prostom zamenom. Kada se u elektranu jednom ugradi loš materijal, naročito u strukturnom delu, neke stvari se ne mogu popraviti pa je životni vek elektrane drastično skraćen. Za takve stvari služi nadzorni organ, kojeg niko i ne pominje. Valjda to radi ministarka, ona je čuvena po tome da ima diplomu građevine, mašinstva i elektrotehnike, sve istovremeno.

  8. Danas,
    Zar ne mislite da je naslov veoma problematičan tj. rasistički obojen, kao i izjave potpredsednika Građevinske komore Srbije Gorana Rodića? Ne kasne Kinezi i ne grade Kinezi i nije Kineski narod u pitanju, već Kineska kompanija. Da niste prepisali članak iz Alo-a ili Informera?

  9. Nije tačno da Kinezi gledaju da uzmu najjeftinije podizođače. Glavne radove ne može da izvede nijedna firma u Srbiji već to moraju Kinezi sami. Oprema je definisana ugovorom i takođe se većina ne proizvdi u Srbiji. Ugovorom im je nametnuto da moraju jedan deo radova dati domaćim firmama, a vi se raspitajte kojim srpskim firmama su morali da daju ovaj deo.
    Potpuno tendeciozan tekst, razočaravujuće od Danasa

Ostavite komentar


Ekonomija

Naslovna strana

Naslovna strana za 22. april 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Zoran Panović, novinar

Mislim da bi bilo krajnje pošteno i odgovorno da se ljudi koji zaista vole Danas učlane u Klub čitalaca Danasa.