Ko će moći da iskoristi subvenciju od 2.100 evra za kupovinu automobila: Šta voze naši građani i imaju li para za nova kola?

Ostavite komentar


  1. Da je podsticaj da se zameni auto uslov samo kupovina auta sa euro 6 motorom i subvencija 2100, a svoj auto da se proda u delove ili na otpadpa da imas i od togs koristi,onda bi imalo smisla. Ovako 90%auta starih vredi iznedju 1000 i 2000 evra, i ti ih das drzavi i recikliras i ne dobijes nista.

  2. Ja bih dao svoju Corsu 2004 Euro 4 standarda na reciklažu ali vozila Euro 4 niko ne spominje a i ta vozila su stara 22 do 14 godina samo neka vrede dosta više od 2000 evra.

  3. Fora je sto taj auto das njima za reciklazu. Znacu 0 dinara od prodaje. Znaci ko ima euro 3 da vredi 2200 eura na trzistu on zapravo gubi novac! Ovo se isplati za jako stare aute starije od 2000god. Ili gde su propali motori

  4. Mi imamo servise i ulja,gorivo za euro 3 najdalje a euro 6?!!NE!Naglasavam da putevi takodjenisu dobri pa cak i da ima novac nece da kupi ker ko ce normalan da vozi kola po izlokanim putevima?

  5. Ljudi u komentarima izgleda nisu dobro shvatili poentu priče. Nije poenta da neko kupi nov auto ili da se nekom „isplati“. Ili da kupi auto onaj ko inače ne bi imao para da ga kupi.
    Poenta je da se sa ulica sklone (znači, recikliraju) automobili koji zagađuju, a da umesto njih budu automobili koji će manje zagađivati.
    Još bolje bi bilo da umesto starih automobila i ne bude novih, ali nerealno je očekivati da će se neko odreći volana, prema tome, subvencija da se proces malo ubrza.

  6. Ovo moze da se isplati samo za vozila starija od 2000god, npr ko ima golfa 5 dizela euro3 sto bi davao za 2100eur ako moze da ga proda za preko 3000

  7. Da li je moguce da toliko pameti nemaju, dozvoljavaju uvoz polovnih preko 10,15 god starih naplacunu carinu i poreze a sad kao pomazu u poboljsanju novijih vozila.

  8. Da bi uvezao auto euro 6, treba ti mnogo više para. Problem je invalida jer mogu bez carine uvesti auto samo do 6000 eura. Moraju platiti porez odmah koji im se vrati za 4-5 meseci. Znači nema šanse da invalid udje u ovaj benefit. Apelujte na Ministarstvo da digne granicu i da odmah donese rešenje o oslobadjanju invalida carine i poreza kao i da se omogzući uvoz terenskih vozila jer se neki invalidi vode u bolnicu i lakrima sa teškjih brdskih terena, po lošim putevima, kaljugama a ne samo iz Beograda, a uvoz terenskog auta im je zabranjen.

  9. Ja sam skupio pare za auto jer je moj krš, ali da čekam 1.1.2025. stvarno nemogu. Pa ću morati da kupim euro 5, a euro 6 će da čeka možda 2027.,ako budem u mogućnosti.

  10. Samo u Srbiji parama sve bednijih gradjana opljackanih od strane lopovskog rezima daju se subvencije bogatijem delu stanovnistva.Delu od kojih su se mnogi bogatili pljackom naroda.

  11. A šta ako zabrane da se voze automobili stariji,tj.ovi koji imaju euro 3 motore?A ti se nisi prijavio za subvenciju jer nemaš(nemam)da dodaš određenu svotu novca,u ovom slučaju preko 3 hiljade evra..onda znači gubimo u svakom slučaju.Mislim da ubrzo posle toga će doći zabrana vožnje istih!Mislim da je ovo dobro došlo samo za one sa malo dužim džepom,a ne za obične regularne ljude koji žicaju da nekako prežive mesec,a i sami znate da takvih ima mnogo..ja sam jedan od njih!

  12. Bolje da su te pare koje planiraju potrositi ulozili u kragujevacku fabriku da proizvedu vozila koja bi bila pristupacna vecini gradjana,npr ucesce starim vozilom i mesecno stotinak evra rata….

  13. a mi sto imamo euro 4???
    to su auta od 2500 do 3000 eura generacije 2006-7-8 zavisi od proizvodjaca…

  14. Удео возила у загађењу је занемарљив, само пар процената. То је само у интересу увозничког лобија, тј.мазање позадине већ масне гуске…Пустите бре народ да живи и дише. Ауто мора бити исправан, без обзира на годиште и то је то. Немамо ми пара за те пластичне играчке. Сет дизни за тог Еу6 дизела кошта као солидан полован ауто, тако да-ништа од тога.

  15. Zelena agenda,zavere,lobiji,odmah znaš da neće Srbin da uzme nova,sigurnija kola
    Samo izgovori i teorije zavere. Slažem se da je 2100 evra mala subvencija. 3000 evra je donja granica.

  16. Onaj ko ima lovu taj ne gleda polovnjake ko mi obični smrtnici. Takve takozvane elite ni narodna milicija ne zaustavlja , a kome mi tu pričamo ….u vetar

  17. Koliko ja vidim da je najbolje da drzava plati ceo iznos, odnosno das staro dobijas novo. Pa zar nije dovoljno sto drzava subvencionise sa oko 40 procenata pa ko moze da doplati ,ako nemoze sta cu mu. Ja nemam nikakva pa komi je kriv.

  18. Ja auto koji vredi na trzistu 2500, da dam za 2100 i da se zaduzim jos min 20000 da bih sebi priustio auto. To je rata od 400 evra i plus 200 evra goriva mesecno. Znaci treba vamb 600 € samo za automobil bez dodatnih troskova servisa i odrzavanja, guma. Treba da imate platu min 1500 evra i da nemate stambeni kredit da biste ovako nesto uspeli da otplatite.

  19. Nedavno mi je iskrsnuo dobar Pezo iz 2016 po dobroj ceni u euro 6 standardu. Imao sam Fiat Stila dizela euro 3 iz 2004 koga sam prodao za 1200 evra. Da je vazio ovaj zakon, ustedeo bih 800 do 900 evra. Nije losa ideja, ali dobar euro 3 auto bez 7000 tesko moze da se nadje. Pitanje je koliko ljudi ima mogucnost da toliko potrosi, narocito u svetlu ovih surovih poskupljenja.

  20. A što za benzince ne važi isto ?
    Znači, bolje benzinac euro 1,2,3 nego dizel euro 4,5 ?

  21. Imam radnog staza 35godina I ne mogu sebi da priustim da kupim ni polovan auto euro3. Sramota me je I ne znam kako deci da objasnim da postenim Radom ne Moses sebi prustiti nista a ne auto. Sad kad drzava daje ovu milostinju ko fol onima sa starijim autima ukapirah da i tu oce da se ogrebu o mene I izbiju mi I ono malo para sto imam. Sto ne daju ko taksistima? Ili ko Ovim burzujima za elektro? Ma bre dokle neko da me pravi ludim Ali sam shvatio da nemam samo zato sto ni sam imao hrabrosti i vaspitanja da ukradem. I dok sam ja cuvao obraz drugi su sebi i svom potomstvu obezbedili blagostanje.

  22. Zanima me, ako imam dva automobila registrovana na moje ime koja su sa euro 3 motorom, da li bi mi oba racunali za reciklazu (2×2100) ili isto ovako ostaje? Pozdrav!

Ostavite komentar


Ekonomija

Naslovna strana

Naslovna strana za 30. april, 1. i 2. maj 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Ognjen Radonjić, profesor

Iz Danasa u bolje sutra.