Mihajlović: Sektor transporta u Srbiji usklađen sa EU, najveći napredak u železnici

Ostavite komentar


  1. Najbolje je da se vi pripremite za Zabelu!! Zeleznicki saobracaj uskladjen sa EU?? Eeee?.Vozovi i pruge jos iz 19 veka!! Da l´ se ona nekad vozila vozom u nekoj drzavi izvan Balkana?? Katasrofa!

  2. Kada neko koga voze gde god krene, govori o saobracaju, dodje mi zlo. Putevi su nam razrovani. Ibarska se raspada. Oni otvaraju sve parce po parce nekih „autoputeva“ koji se uruse posle mesec dana, a kostaju boga oca. Zeleznicu su najblaze receno UPROPASTILI! U Beogradu ne postoji ni zeleznicka, ni autobuska stanica. Vecinu onih vozova koji su gradjanima vazni (na lokalu) su ugasili. Sad grade neku superbrzu zeleznicu do Budimpeste, iako tamo jedva da neko putuje. Zato voz za Novi Sad ne radi mesecima, a gradjani se pate. Umesto da prave lokalni saobracaj koji bi bio mnogo jeftiniji od autobuskog, oni prave grandiozne projekte ne bi li se sto bolje ugradili.

  3. Први пут у историји се оштећења због клизишта решавају преко пола године, а не за неколоки дана из пословних резерви. Први пут да се због двоколосечне пруге на дуги период затвара један колосек (Београд-Нови Сад). Први у Европи који су укинули железничку станицу у центру. Број радника сведен испод технолошког минимума. Укинут једини контенерски терминал са мостном дизалицом у Србији због „Београда на води“. Број редовних међународних возова из Београда са 15 паро возова 2012. пао на три… Где они прођу, ту трава не расте.

  4. Eliminisali gl.železničku stanicu u Beogradu, ukinuli na neodređeno prugu Beograd-Novi Sad, Do Niša možete tek od Beograda, ako nađete to stajalište koje nazivaju stanicom ukoliko ste spremni na celodnevnu vožnju u nehumanim uslovima, međunarodnih vozova gotovo da nema….Sećam se, krajem osamdestih, nije bilo tačke u Evropi do koje niste mogli stići železnicom iz Beograda, čak većinom direktnim vozovima, bez presedanja. Seća li se neko glasa sa očajnog zvučnika tadašnje stanice koji je najavljivao polazak vozova romantičnih naziva (sa sve usputnih stanica) za Malme, Moskvu, Veneciju, Atinu, Istanbul, Prag, Pariz….o lokalu da ne govorimo.Sada nema ni stanice, ni pruga, ni vozova, a dotična gospođa nas uverava da napredujemo. Vratiću se na prugu Beograd- Novi sad, čije je ukidanje ostavilo mnoge ljude koji su radili u mestima koje je ova pruga povezivala, ostavilo bez posla, a koju će braća Rusi raditi naredne četiri godine u sred ravnice na već postojećoj infrastrukturi…pa ako bi rešili da remontuju transsibirsku železnicu, ćilu kucavicu Rusije, verovatno ne bi imali istu narednih hiljadu godina. Ali neće, jer nemaju Zoranu Mihajlović.

  5. Napredak je sto voz Beograd – Novi Sad ne radi, sto nema zeleznicke stanice i sto je srbija jedina zemlja bez normalnog zeleznickog saobracaja na planeti.

  6. Železnički saobraćaj , iako najekonomičniji posle brodskog , je skoro ugašen . To i ne čudi ako se zna de se ministarka Mihajlović nikada u karijeri nije susretala sa problemima u ovoj sferi privrede . Sve njene procene i rokovi su netačni . Stručna je jedino za ugradnje u svim ugovorima . Čiji rokovi po pravilu mnogo kasne .

  7. Како министарка решава проблеме камионског транспорта и њиховог десетосатног задржавања на границама у једном смеру, и масовном одласку возача из земље.Важна је спектакуларна изјава,а где то пише да се провери,е, то нема нигде

Ostavite komentar


Ekonomija

Naslovna strana

Naslovna strana za 27. i 28. april 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Ognjen Radonjić, profesor

Iz Danasa u bolje sutra.