Moda je najbrže rastuća kategorija u e-trgovini 1Foto: Promo

Shoppster u ponudi ima više od 100.000 proizvoda svih namena – od alata i bele tehnike do igračaka i modnih brendova, a ovakvu raznovrsnu i kvalitetnu ponudu slobodno mogu reći nema nijedna prodavnica kod nas.

Sarađujemo sa više od 200 dobavljača, razvili smo model saradnje i podrške sa proizvođačima, trgovcima i distributerima. Kupci u regionu već znaju da je kupovina preko Shoppster.com jednostavna, isporuka je brza, plaćanje je bezbedno, a moguć je i povraćaj robe.

Kupac od nas dobija uslugu na nivou najvećih svetskih e-trgovina poput Amazona, Alibabe, Alegra, ističe Ljiljana Ahmetović, direktorka Shoppstera.

Sportina Grupa je od skoro postala strateški partner integrisane platforme Shoppster– šta to tačno podrazumeva?

Najnovije iznenađenje koje smo pripremili za sve sadašnje i buduće kupce najveće e-commerce platforme u regionu je i partnerstvo sa Sportina Group.

Zajedno sa iskusnim timom Sportina Grupe započeli smo višegodišnju saradnju u kreiranju bogate, visokokvalitetne, atraktivne ponude svetski poznatih brendova iz segmenta mode za žene i muškarce na Shoppster online i TV prodavnici u Srbiji, Sloveniji, kao i u ostalim zemljama okruženja u koje ćemo ući sa našom integrisanom prodavnicom.

Kupcima smo upravo ponudili proizvode 14 svetski poznatih brendova, kao što su Tom Tailor, Superdry, Armani Exchange, Jack& Jones, Fracomina, Vero Moda, Marx, Parfois, Orsay, i mnogi drugi sa kojima uveliko i intenzivno pregovaramo.

Zašto baš strateško partnerstvo sa modnom kućom?

Moda je najbrže rastuća kategorija u elektronskoj trgovini, u Evropi i u svetu.

Kupci su u svetu već promenili svoje ponašanje u kupovini omiljenih modnih brendova, a ti trendovi dolaze i kod nas.

Covid je doprineo da mnogi kupci probaju po prvi put ovaj način kupovine odeće ili obuće, kao i da se uvere u komfor koji online kupovina donosi, u odnosu na odlazak u tržne centre, tj. maloprodajne objekte.

Sportina je najveći trgovac u modnoj industriji u Jugoistočnoj Evropi. Zastupa preko 90 poznatih modnih brendova u 11 zemalja u okruženju.

Upravo sa Sportina stručnim i iskusnim timom imamo mogućnost da i u ovoj kategoriji postavimo visoke standarde u online prodaji, i da našim kupcima pružimo najbolje moguće iskustvo.

Koja je prednost ovakvog partnerstva za vaše kupce?

Saradnja sa partnerom kao što je Sportina predstavlja garanciju za uvek atraktivnu ponudu odeće, obuće i aksesoara na Shoppster online i TV prodavnici.

Prateći kupovne navike, uz razumevanje životnog stila naših kupaca, zajedno sa ekspertima iz Sportine ćemo, pored već postojećih dobro poznatih, biti u mogućnosti da ponudimo i brojne nove brendove.

Svi oni koji žele da prvi ponesu modne komade nove sezone, imaće priliku da ih kupe na shoppster.com, iz bogate ponude brendova koju ćemo obezbediti.

Oni koji traže pre svega povoljniji izbor za kupovinu, imaće na raspolaganju rasprodaje prethodnih sezona. Posebnu ponudu ćemo pripremati za naše članove programa lojalnosti.

Moda je najbrže rastuća kategorija u e-trgovini 2
Foto: Promo

Šta ste primetili o potrošačkim navikama kod nas u online kupovini?

Ako uporedimo srpsko e-commerce tržište sa e-commerce tržištima u okruženju, naše tržište je još uvek slabije razvijeno.

Prosečna godišnja potrošnja po kupcu u online, kao jedan od pokazatelja razvijenosti, značajno je niža u odnosu na ceo region, ali ipak sa pozitivnim trendom kojem je doprinela i pandemija.

Ipak, zahvaljući odluci United Grupe da investira u online trgovinu, i kupci u Srbiji stiču sve više poverenja prema ovom vidu kupovine.

Podsećam da kupci u Srbiji do pojave Shoppstera nisu ni imali veliki izbor internet prodavnica, koje nude na jednom mestu ponudu velikog broja različitih vrsta proizvoda, uz visok nivo sigurnosti.

Shoppster svakodnevno obezbeđuje sigurnu, bezbednu, ali i izuzetno jednostavnu kupovinu – pored njene neosporne atraktivnosti koja dolazi iz veoma široke ponude, atraktivnih cena i promocija.

Kupci koji koriste sve prednosti online kupovine – učestalo se vraćaju, imaju najveću potrošačku korpu i ujedno ostvaruju najveće uštede pri kupovini – jesu članovi Shoppster Smart program lojalnosti.

Upravo ovi kupci intenzivnije koriste i platnu karticu kao metod plaćanja.

Da li je Shoppster mesto gde mali brendovi mogu da dođu do izražaja budući da su mnogi morali da se okrenu online prodaji? Kakvu podršku dobijaju?

Posebno se bavimo malim dobavljačima, onima koji imaju kvalitetne proizvode, ali još uvek nemaju dovoljno online znanja i iskustva ili nemaju dovoljno sredstava da samostalno podignu svoju online prodavnicu i da ispromovišu svoj brend, svoje proizvode i dođu do kupaca.

Da bismo dali pravu podršku malim, a atraktivnim brendovima, usmerili smo posebna sredstva i tim na konstantnu podršku upravo ovim partnerima.

Mala i mikro preduzeća dobijaju mogućnost da postanu jedan od Shoppster dobavljača ili da naprave svoju online prodavnicu na našoj platformi, koristeći marketplace model.

Razumemo i da se mnogi prvi put susreću sa online prodajom – naš tim ih upućuje u to kako da ponude svoje proizvode na platformi, koji je optimalni lager svakog proizvoda, kako da rešavaju povrate i reklamacije, koje su neophodne tehničke postavke da bismo mogli da se integrišemo, kako predstaviti proizvod/brend na online-u što bolje, kako se spremiti za TV prezentaciju, kako iskoristiti prednosti e-commerce prodaje.

Dobijaju potpuno formiranu prodavnicu i neiscrpni izvor znanja, i to sve bez ikakvih dodatnih ulaganja, dakle potpuno besplatno.

hoppster je integrisana platforma, osim online, kupci imaju izbor naručivanja nakon što proizvode i sve njihove funkcionalnosti vide na TV kanalu, zar ne?

Da, Shoppster je jedinstvena online i TV prodavnica. Kako izgledaju proizvodi i kakva im je namena možete gledati na TV i YouTube kanalu Shoppster, ali i kada se odlučite da kupite prozivod i on vam stigne – ne morate da čitate uputstva za upotrebu, a s obzirom na brojne funkcionalnosti koje proizvodi danas imaju, zaista je potrebno da vam neko objasni i pokaže.

Mi imamo iskusne voditelje, dobre poznavaoce određenih vrsta proizvoda koji kroz emisiju detaljno demonstriraju kako se proizvod koristi i dele svoje iskustvo i utiske sa gledaocima. Kupci mogu da pozovu broj telefona kontakt centra ili da odu na web stranicu i poruče proizvod.

Shoppster platforma je uspešno prisutna u Srbiji i Sloveniji. Koji su dalji planovi?

Intenzivno pratimo ponašanje kupaca na našoj platformi, njihove reakcije i komentare.

Radimo na razvoju novih funkcionalnosti koje će kupovinu učiniti još jednostavnijom i ugodnijom.

Pripremamo nove ponude, nove proizvode, uključujući pakovanu hranu.

Pripremamo još bržu i kvalitetniju dostavu koja uključuje čak i isporuku istog dana.

Shoppster kao jedina integrisana online i TV prodavnica u Srbiji i Sloveniji, priprema se za ulazak u ostale zemlje u regionu, primarno na tržište Bugarske, Hrvatske i Bosne i Hercegovine.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari