NBS: Klijenti Mobi banke bez razloga za brigu, ako ima nepravilnosti biće i mera 1Foto: Shutterstock

Klijenti Mobi banke nemaju razloga za brigu, banka posluje stabilno, a problemi tehničke prirode će u najkraćem roku biti otklonjeni, ističu za portal N1 u Narodnoj banci Srbije.

U centralnoj banci kažu da će NBS proveriti uzrok nastanka tehničkih problema, te će preduzeti mere propisane zakonom ako utvrdi da su problemi rezultat nepravilnosti u radu banke.

Usled tehničkih problema, kod Mobi banke ad Beograd je 1. avgusta 2022. zabeležen otežan pristup pojedinim uslugama, koje su uticale na rad bankomata i na rad mobilne aplikacije, a navedeni problemi su delimično nastavljeni i 2. avgusta, navodi se u odgovoru Narodne banke Srbije na upit portala N1.

Iz NBS su istakli da su u stalnoj komunikaciji sa predstavnicima Mobi banke, za koju kažu da intenzivno radi na rešavanju nastalog problema, kao i da klijenti Mobi banke nemaju razloga za brigu, „imajući u vidu da Mobi banka posluje stabilno, a da su navedeni problemi tehničke prirode koji će u najkraćem roku biti otklonjeni“.

„Svaki korisnik usluga banke koji eventualno pretrpi bilo kakve materijalne posledice usled ove situacije može da se obrati prigovorom banci, a nakon toga i pritužbom Narodnoj banci Srbije. U svakom slučaju, Narodna banka Srbije će proveriti uzrok nastanka ovih tehničkih problema i ako utvrdi da su rezultat bilo kakve nepravilnosti banke u pogledu poštovanja propisa i standarda upravljanja informacionim sistemom banke, preduzeti prema banci mere propisane zakonom“, zaključeno je u odgovoru NBS.

Podsetimo, korisnici Mobi banke već drugi dan imaju problem sa pristupom novcu na svom računu – ne mogu da koriste kartice, onemogućeno je korišćenje bankomata i mobilne aplikacije. Mobi banka je saopštila da je usled mesečnih obračuna i obrada, imala poteškoća u radu informacionog sistema. Poteškoće su se odrazile na usporenost rada aplikacija, otežano plaćanje karticama, kao i uplate i isplate na bankomatima, navode iz Mobi banke i poručuju da novac nijednog klijenta nije ni na jedan način ugrožen IT poteškoćama.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.