Sloga: Kupovina u Lidlu tužna slika Srbije 1sloga.org.rs

Otvaranje prodavnica trgovinskog lanca Lidl u Srbiji, u kojima je dominirala tužna slika građana Srbije u opštoj grabeži i metežu oko kupovine jeftinih pilića, banana, šećera i drugih proizvoda, pokazuje realnu socijalnu sliku društva u kojem danas živimo, saopštili su Udruženi sindikati Srbije „Sloga“.

Kako je saopšteno, „Sloga“ smatra da je dan otvaranja prodavnica Lidla bio porazan za celu Srbiju koja je poslala u svet sliku bede i siromaštva svojih građana. Ceo svet i region nam se danas smeju, posebno na društvenim mrežama, navode u sindikatu Sloga i ukazuju da su slike iz Srbije viralni međuplanetarni hit u borbi građana, odnosno, međusobnom otimanju za koje pile više, ističu u sindikatu „Sloga“.

Ova pre svega otužna slika u prodavnicama Lidla je više podsećala na devedesete i tadašnji grabež naroda za jeftini hleb, ali je ujedno i demantovala aktuelnu vlast u obećanjima da će predstojeće godine biti „zlatne za Srbiju“.

Onima koji se bave državnom statistikom i koji ocenjuju kolika je kupovna moć građana Srbije, otvaranje Lidla treba da bude škola, jer se vidi da je dovoljno sniziti cenu neke prehrambrene robe, posebno mesa, pa da nastane opšti haos i da ispliva na površinu siromaštvo „zlatnih godina za Srbiju“, piše u saopštenju.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari