UNIQA donirala novčana sredstva socijalno ugroženoj deci i porodicama 1Foto: Promo

U zajedničkoj dobrotvornoj akciji, grupa zemalja koja čini UNIQA SEE region, a koji se sastoji iz Bosne i Hercegovine, Hrvatske, Srbije, Crne Gore i Bugarske, zajedno su donirale novčana sredstva humanitarnim organizacijama koje pomažu deci i porodicama koje su suočene sa izazovima koje donosi siromaštvo, u svakoj od zemalja.

Ovom društveno odgovornom kampanjom, UNIQA osiguranje nastavlja dugogodišnju tradiciju ulaganja u zajednicu, pružajući podršku ugroženom stanovništvu kojem je pomoć neophodna, istovremeno ukazujući na važnost empatije i saosećanja prema najranjivijim kategorijama društva.

Oslanjajući se na strategiju „UNIQA 3.0 – Seme budućnosti” u okviru koje je briga o zajednici među vodećim principima poslovanja, UNIQA nastoji da svojim aktivnostima pozitivno utiče na svoje okruženje i unapredi sredinu u kojoj posluje.

Predstavnici UNIQA osiguranja u Srbiji zajedno sa svojim partnerom, IT kompanijom SEE Digital, donirali su 4.500 evra UNICEF-u u Srbiji za podršku deci i porodicama koje žive u nemaštini i suočavaju se sa hroničnim nedostatkom sredstava za život.

„Verujemo da svako dete ima potencijal da ostvari velike stvari i da je obaveza nas odraslih da im obezbedimo potrebne uslove za to. Međutim, veliki broj dece ni ove godine, nažalost, neće osetiti radost zimskih čarolija koje donose novogodišnji i božićni praznici zato što žive u oskudici koja ostavlja dugotrajne posledice na njihove živote. Iz tog razloga je UNIQA i prepoznala značaj UNICEF-ove kampanje „Čovečnost je najveći dar“ u okviru koje se prikupljaju sredstva za porodice koje žive u nemaštini kako bi im bili obezbeđeni minimalni uslovi za normalan život. Nadamo se da će naša donacija dati bar mali doprinos ovom projektu i pomoći određenom broju porodica sa decom da zadovolje osnovne egzistencijalne potrebe. Smatramo da udruženi u jedan zajednički cilj i osnaženi dobrim idejama UNICEF-a možemo mnogo toga da podarimo našoj deci i njihovim porodicama,“ izjavila je Sonja Marić, direktorka brenda i komunikacija UNIQA osiguranja u Srbiji i regionalni senior lider za jugoistočnu Evropu.

Briga o zajednici predstavlja jedan od vodećih principa poslovanja UNIQA osiguranja i kompanija će nastaviti da inicira različite društveno odgovorne aktivnosti usmerene ka poboljšanju uslova života u zajednicama u kojima posluje.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.