Mihajlović: Za Kosovo nema idealnog rešenja

Ostavite komentar


  1. Gospodja ministarka bi trebala da brine o svom resoru, jer sve sto je obecano nije izvrseno. O Kosovu dovol;jno znamo i bez njenih izjava.

  2. Ministarko, vi nemate ni realnog rešenja, kamo li idealnog, za rešenje problema KiM. Vi ga rešavate šest godina, a šta ste rešili, osim da osudite predhodne. Oni nisu zlatni, a vi još gore. Vi (Dačić) ste potpisali Briselski sporazum o rešenju KiM. Vi ste o tome tada pričali pohvalno, a sada nesmete da ga pomenete. U ovoj godini ste postali skeptični i nesigurni u svoj rad i rezultata rada. Preuzmite najzad odgovornost na sebe, dosta ste je prebacivali predhodnim, Tadićevim, jer taj problem je šest godina u vašim neopranim rukama. Dosta ste narodu bacali maglu i pesak u zdravim očima. Tačka!

    1. Prethodnici su znali ali nisu hteli da bi ostali na vlasti tako su to trazili od zapada Tadic i Jeremic

  3. Zorana Mihajlović treba da pokaže javnosti ekonomsku evaluaciju brze pruge kroz Srbiju; koliki su njeni troškovi i koje su koristi od nje? šta je opravdava? ko će da se njome vozi, ko će biti spreman da plati cenu karte u vozu velike brzine? Kakva je društvena korist Srbije od izgradnje brze pruge u dužini 350 km, odnosno još kraće, 185 km koliko je od Bg do mađarske granice? Da li je pravi momenat za investiciju? Troškovi izgradnje, troškovi održavanja, troškovi tehnološki naprednijih voznih sredstava, troškovi odgovarajućih signalnih sistema, pouzdanost reda vožnje, troškovi sofisticiranih sistema informisanja i rezervisanja, troškovi osposobljavanja zaposlenih u izvršnoj službi, njihovi zdravstveni pregledi….Pre nego se uđe u investiranje u železnicu velikih brzina mnogo pitanja mora da dobije odgovor; zamlaćivanje naroda informacijama o potpisanim komercijalnim ugovorima pokazuje da se u celu priču ulazi kao da su ugovori alfa i omega u celoj priči, u najmanju ruku neozbiljno, a bez učešća javnosti i u odsustvu komentara saobraćajnih stručnjaka i neodgovorno. Konvencionalna železnica mnogo košta, a brza kudikamo više. Ni mnogo bogatije države od naše ne ulaze u invewsticiju bez ocene društvene poželjnosti brze pruge pažljivo se opredeljujući pri tom koji će eksploatacioni model primeniti jer različiti eksploatacioni modeli (Japan, Francuska, Španija, Nemačka) podrazumevaju različite stvari u izgradnji brzih linija i pri tom različito i koštaju. Dakle, da li je njeno MGSI to uradilo? Možda CIP? Dajte više prostora onima koji su upućeni u temu.

Ostavite komentar


Politika

Naslovna strana

Naslovna strana za 20. maj 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Slobodan Georgiev, novinar

Danas čitam od prvog broja. Kada se pojavio ’97. posle protesta izgledao je kao nešto što nam treba i ostao je tu sve ove godine.