Generacije Z i Alfa se ne sećaju praznih polica i nisu zainteresovane za parizer: Sagovornici Danasa o odluci Vučića da otvori TikTok 1Foto: FoNet/Milica Vučković

TikTok je najbrže rastuća mreža, ubedljivo najpopularnija kod najmlađe populacije i razumna je odluka Aleksandra Vučića, nosioca liste SNS na predstojević izborima da otvori svoj nalog na ovoj društvenoj mreži.

Otvaranje TikTok naloga znači i da je rešio da se obrati i mlađoj populaciji, sklonijoj društvenim mrežama i internetu, ali to bi moglo da ukazuje na to da je u strahu da su mu dani na vlasti odbrojani.

To kažu sagovornici Danasa komentarišući vest da je bivši predsednik SNS, koji obavlja i funkciju predsednika Srbije, otvorio nalog na TikToku.

Preko TikToka do višemilionske publike

Vuk Marinović, aktivista Novog DSS sa Zvezdare, za Danas kaže da je TikTok društvena mreža koja svojim korisnicima nudi priliku da preko samo jednog videa, za čiju produkciju nije potrebno ni sat vremena, dopru do višemilionske publike.

– Uvidevši to, sve više političara se okreće tom načinu promocije svojih načela, kao jednom od efikanijih. Ne treba zaboraviti ni par hiljada naprednjačkih tiktok bot naloga koji svojim lajkovima, komentarima i deljenjem predsednikovog sadržaja rade da na tome da auditorijum bude što širi – objašnjava on.

Generacije Z i Alfa se ne sećaju praznih polica i nisu zainteresovane za parizer: Sagovornici Danasa o odluci Vučića da otvori TikTok 2
foto: EPA-EFE/RITCHIE B. TONGO

Kako zaključuje, uz vaskrsnuće Tome Nikolića i izvesan broj dojučerašnjih opozicionara na listi, otvaranje TikTok naloga ga navodi da pomisli samo jedno, osećaju da su im dani na vlasti odbrojani.

@jasamaleksandar Zdravo, TikTokeri! Ja sam Aleksandar. #jasamaleksandar #2023 #srbija 🇷🇸 #follow ♬ original sound – Ja sam Aleksandar

A Nikolu Paruna, marketinškog stručnjaka, čudi da to ranije nije uradio.

– TikTok je najbrže rastuća mreža, ubedljivo najpopularnija kod najmlađe populacije i bitnije – mreža koju generacija Z i Alfa generacija (ljudi do 30 godina) koriste i više od tradicionalnih pretraživača kada nešto traže na internetu. Razumno je što ga je Vučić otvorio, čudi me što nije i ranije – kaže on za Danas.

Dok Igor Avžner, stručnjak za marketing, ukazuje na to da je u političkom marketingu jedna od najznačajnijih stvari sadržaj poruke, ne i sam kanal kojim se poruka prenosi.

– Takođe, bitno je da sardžaj bude prilagođen platformi kojom se informacija prenosi. Odluka da Aleksandar Vučić pokrije i ovaj segment komunikacije očigledno govori o tome da je rešio da se obrati i mlađoj populaciji, sklonijoj društvenim mrežama i internetu, nego što je njegovo čvrsto biračko telo, penzioneri iz ruralnih sredina starosti 65 i više godina. Koliko će biti uspešan, ostaje da vidimo – navodi on za Danas.

Kako dodaje, TikTok ciljna grupa se ne seća praznih polica u supermarketima i siguran je da nije previše zainteresovana za parizer.

– Ipak možda je sve ovo samo simbolična poruka, kojom nam daje do znanja da je rok ove i ovakve vlasti pred isticanjem… ne baš kao pomenuti parizer, ali tu negde. Tik tok, tik tok… kao krokodil u Petru Panu. Njihovo vreme je proteklo. Broji se svaki sekund – zaključuje Avžner.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari