Koliko treba raditi trbušnjaka da bi se video rezultat? 1Foto: Pixabay/ID 5132824

Postoje i namirnice koje će vam pomoći da smanjite masnoću na stomaku.

Savršeno oblikovan stomak sa vidljivim trbušnjacima zahteva pravi rad i upornost, a kombinacija vežbi za stomak i zdrave ishrane sa više povrća i proteina je dobitna kombinacija. I dok znamo dosta o vrsti hrane koju je poželjno jesti, manje je poznato koliko trbušnjaka treba da radimo?

To je taj broj

Poznato je da su trbušnjaci odličan način za izgradnju snage i povećanje kondicije, a zaista ne postoji tačan broj trbušnjaka koji bi trebalo da uradite u jednom danu.

Ali kao gruba ideja, kombinovanje tri seta trbušnjaka sa 25 do 50 ponavljanja je broj koji vam je potreban da biste dobili lep set trbušnjaka. Ili, još bolje, trbušnjake treba da radite samo tri puta nedeljno ako ih kombinujete sa kardio treningom i treningom snage, savetuju stručnjaci.

Koja je najbolja tehnika

Prvo, lezite na pod i uverite se da su vam kolena udaljena od kukova. Zatim stavite ruke iza glave, gde vam se spajaju glava i vrat, i uverite se da su vam laktovi usmereni na obe strane sobe.

Povucite pupak prema kičmi i polako podignite torzo.

Izbegavajte iskušenje da savijete vrat i pokušajte da ne idete prebrzo. Naime, izvođenje trbušnjaka što je brže moguće se oslanja na zamah, a ne na snagu mišića.

Važno je šta jedete

Kao što i sami znate, da biste smršali, vaša ishrana mora biti zdrava.

To znači da jedete hranljivu, celovitu hranu, zdrave masti, kao što su avokado i orasi, voće i povrće, i proteine, poput piletine i ribe. Niskokalorična hrana, na primer, jogurt sa niskim sadržajem masti i sočivo, takođe može da podstakne gubitak težine.

Treba izbegavati trans masti i dodane šećere. To znači da bi trebalo da pokušate da ograničite unos čipsa i kolača i da uopšte jedete manje slatke hrane.

Namirnice koje će vam pomoći da smanjite salo na stomaku i što pre dobijete definisane trbušne mišiće:

– Ovas i orasi
– Banane
– Lubenica
– Probiotički jogurt
– Sveži krastavci
– Papaja
– Asparagus
– Čaj od kamilice
– Tamna čokolada
– Lens
– Avokado
– Bademi
– Zeleni čaj

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.