Novi, redizajnirani web sajt kompanije EUNET juče je predstavljen i uz šampanjac svečano otvoren. U odgovoru na pitanje zašto novi web sajt, Vladimir Stanković, direktor marketinga u EUNETU, rekao je da stari koncept sajta, iako u proseku sa oko 4.000.000 poseta u godini, zbog naglog rasta broja EUNETOVIH Internet servisa, postao za korisnike sadržajno preobiman i komplikovan.

Novi, redizajnirani web sajt kompanije EUNET juče je predstavljen i uz šampanjac svečano otvoren. U odgovoru na pitanje zašto novi web sajt, Vladimir Stanković, direktor marketinga u EUNETU, rekao je da stari koncept sajta, iako u proseku sa oko 4.000.000 poseta u godini, zbog naglog rasta broja EUNETOVIH Internet servisa, postao za korisnike sadržajno preobiman i komplikovan.
– Zato smo kao osnovni kriterijum u konceptu novog sajta, postavili zahtev da posetilac jednostavno i brzo pronađe potrebne informacije. To je dovelo do potpune reorganizacije sajta. Stari koncept, sa osnovnom podelom na personalne i biznis korisnike je napušten. Novi sajt ističe ono na šta je EUNET najviše ponosan, a to je veliki broj Internet servisa namenjen različitim korisnicima. Sajt je funkcionalno i sadržajno jasniji i pregledniji, a vizuelno je osvežen. Odmah na naslovnoj strani, korisnik ima kompletan pregled servisa razvrstanih u jedinstvene boje, zatim uvid u najposećenije linkove sajta i blok sa aktuelnim korporativnim vestima. Isto tako, u prvom planu naslovne strane su rotirajuće slike (baneri), koje informišu posetioce o trenutnim promocionim aktivnostima. Novina je da će pored informacija o servisima, sajt imati i druge sadržaje koji će biti interesantni za posetioce. Zadržana je multijezičnost -srpska, engleska i mađarska varijant sajta – objasnio je Stanković na jučerašnjoj veoma posećenoj konferenciji za novinare.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari