#VidiSrbiju na Instagramu 1

Ne bi li promovisali putovanje i odmor u Srbiji, a sve pod sloganom „Koje momente ćeš pamtiti ovog leta?“

Turistička organizacija Srbije je na društvenim mrežama podelila foto i video snimke domaćih destinacija, koji su samo tokom juna pregledani rekordnih više od 2,3 miliona puta. Najveći broj pregleda, ako se izuzmu domaći korisnici društvenih mreža, zabeležen je među pratiocima iz SAD, Nemačke, Turske, kao i zemalja regiona.

Zbog izuzetno dobrog prijema ovakvog načina promocije domaćih destinacija, Turistička organizacija Srbije pokrenula je, na društvenoj mreži Instagram, nagradnu igru koja se odvija pod pomenutim sloganom ovogodišnje letnje kampanje – Koje momente ćeš pamtiti ovog leta?

Konkurs za najbolji video i foto momenat traje od 2. jula do 25. avgusta 2018. godine. U konkurenciji za nagrade su postovi označeni sa #VidiSrbiju i objavljeni na društvenoj mreži Instagram. Tri najbolja momenta snimljena u Srbiji, uz korišćenje haštega #VidiSrbiju biće na kraju konkursa nagrađena vikend putovanjima za dve osobe, dok autore najboljih momenata u julu i avgustu očekuje panoramsko razgledanje Beograda i Novog Sada iz helikoptera. U prve dve nedelje trajanja konkursa, na hašteg #VidiSrbiju stiglo je više od 10.000 foto i video momenata. Za više informacija posetite Instagram stranicu TOS-a @serbiatourism.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari