Proces prenošenja tekućih računa iz Jubanke u AIK banku ne prolazi baš kao po loju sudeći prema žalbama građana koji od petka ne uspevaju da podignu svoj novac na bankomatima.

Naime, kako su nam objasnili čitaoci u petak 22. decembra su blokirane platne kartice Jubanke, a klijenti ove banke koji po automatizmu postaju klijenti AIK banke još nisu dobili nove kartice. Takođe, u petak nisu mogli da podignu novac ni na šalteru banke, kao ni tokom vikenda. U ponedeljak im je to omogućeno, ali su se ispred šaltera Jubanke stvorili redovi, a stvar je dodatno iskomplikovala činjenica da su u petak legle penzije.

U AIK banci objašnjavaju da je statusnom promenom, u skladu sa svim zakonskim okvirima, Jubanka od petka 22. decembra 2017. godine pripojena AIK banci.

„Svi klijenti Jubanke mogu da nastave da koriste usluge i servise koje su do sada koristili, u okviru mreže AIK banke koja pokriva sve okruge širom Srbije. Prisutni smo na više od 60 lokacija širom zemlje, a klijenti se mogu obratiti i našem kontakt centru na broj telefona 0800 10 10 15“, kažu iz ove banke.

Za klijente Jubanke koji imaju otvorene tekuće račune u AIK Banci poručuju da su nove kartice spremne.

„Potrebno je da klijenti dođu u najbliže filijale i ekspoziture i da svoje kartice preuzmu, ukoliko to nisu do sada uradili. Sa računa u AIK banci klijenti mogu putem besplatnog trajnog naloga izmirivati kreditne obaveze u drugoj banci“, navodi se u pisanom odgovoru AIK banke.

U aprilu ove godine potpisan je ugovor po kome je AIK banka preuzela Alfa banku u Srbiji, a potom je preimenovala u Jubanku, naziv koji je nosila pre privatizacije 2005. godine.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari