Tako je i naša čiteteljka Marija Obradović tekst “Hrvati spasili vodavodu”, objavljen u ponedeljak, 5. maja, shvatila kao marketing. A nije.

Prosto, vlasnik tog brenda je, čekajući da mu se sudskim putem vrati ono što je oteto, sagradio novu fabriku i sklopio ugovor za milionski izvoz. Smatrali smo da to treba zabeležiti. Čitateljka nam zamera i što nismo u ovoj priči čuli drugu stranu.

Ako misli na deo teksta u kome se govori o periodu od pre desetak godina, kada su Vlade Divac i Ces Mekon pod sumnjivim okolnostima preuzeli fabriku vode u Banji Vrujci, a potom je za samo nekoliko godina odveli u bankrot – vredi podsetiti da je Danas, prateći ta zbivanja, bezbroj puta pokušavao da dobije komentar te druge strane. Nijednom nismo uspeli.

Ćutali su, odbijali odgovor na svako pitanje. Ali, nisu ni demantovali činjenice o kojima smo pisali. Konačno, sve što je tada objavljeno u Danasu, a u poslednjem tekstu, kao podsećanje na težak period jednog brenda i ponovljeno, vreme je već dokazalo.

Autorka je novinarka Danasa