Foto: Fonet/Nenad Đorđević

Radulović, sada šef Programskog saveta tog pokreta, traži da mu preduzeće Dan Graf solidarno sa drugotuženim Klanščekom isplati 400.000 dinara na ime naknade nematerijalne štete za pretrpljene duševne bolove usled povrede ugleda i časti.

Zanimljivo da je sporni tekst zapravo reakcija Branislava Klanščeka na saopštenje Pokreta Dosta je bilo koje je Danas prethodno objavio, a gde je u više navrata on pomenut, pa je iskoristio zakonsko pravo na odgovor. Redakcija Danasa smatra da je tužba Saše Radulovića nastavak pritisaka na naš list kojim on i njegova Pres-služba već godinama pokušavaju da uređuju Danas.