UNS: U prvoj polovini godine tabloidima 233.000 evra za medijske projekte 1Foto: Pixabay/Stevepb

Kako navodi UNS, taj novac je dodeljen listovima i portalima Alo, Srpski telegraf, Informer i Srbija danas.

„Monitoringom Saveta za štampu od avgusta do kraja prošle godine u listovima Alo, Srpski telegraf, Kurir i Informer zabeleženo je oko 3.000 prekršaja Kodeksa novinara Srbije. Osim njih, portali ePodunavlje, eVršac i ePančevo dobili su više od 9,5 miliona dinara, iako prethodne godine nisu pravdali projekte“, naveo je UNS.

To novinarsko udruženje je dodalo da je konkurs Grada Beograda jedan od drastičnih primera na kojem su ove godine tabloidi dobili ukupno 12,5 miliona dinara, zbog čega se UNS odrekao novca dobijenog na konkursu.

„Pravilnikom o sufinansiranju medijskih projekata propisano je da komisije prilikom dodele novca moraju da vode računa da li su u prethodnoj godini mediji koji konkurišu kršili zakon i novinarski kodeks“, dodaje se u saopštenju.

Povezani tekstovi