Foto: Selena Kosorić

Na glavni ulaz stanice postavljeni su znakovi za radove, dok su vrata na izlazu danas bila zatvorena. Ovaj neobičan prizor, međutim, nije izazvao pažnju prolaznika. Niko ne posmatra, niti komentariše.

Iako je možda bilo očekivano da će građani, što iz navike, što zbog neinformisanosti, „zalutati“ na ovo mesto idući na voz, taksisti oko stanice kažu da se od jutros takvo nešto nije desilo. Nije bilo nikakvih protesta niti okupljanja.

„Ništa neobično nisam video. Niko me nije ni pitao šta se dešava, zašto stanica ne radi“, kaže jedan od taksista.

Na semaforima oko stanice danas je bila uobičajena gužva, a ljudi su u žurbi s koferima zaobilazili železničku stanicu, upućeni na autobusku, koja se nalazi odmah pored.

Sa Glavne železničke poslednji put se moglo putovati sinoć u 21:45, vozom koji je krenuo za Budimpeštu i koji je ovim polaskom zatvorio stanicu staru 134 godine.

Za sve vozove u međunarodnom i unutrašnjem putničkom železničkog saobraćaju polazna i dolazna stanica stanica Beograd Centar je u Prokopu, saopšteno je iz Železnica Srbije. Dva para međunarodnih vozova, koji saobraćaju između Beograda i Bara od 16. juna već su preusmereni u železničku stanicu Topčider.

Ekipa Danasa nedavno je istraživala kako je najlakše doći do nove Železničke stanice „Beograd – Centar“ i „Topčider“.

Pitanje lokacije glavne železničke stanice podelilo je stručnu i širu javnosti u Srbiji još kada je prvi put plan o izgradnji Prokopa predložen. Kao što to obično biva oko svake važnije društveno-političke teme u našoj zemlji, a železnička stanica je od saobraćajno funkcionalne brzo postala pretežno politička tema, mišljenja su stala u dva tabora.