Pregledajući sajtove naših novina, a u večitoj potrazi za dobro obaveštenim izvorima i poverljivim informacijama, nađoh se na portalu „Blica“ i tu naleteh na potpuri najupečatljivijih političarskih budalaština počinjenih tokom takozvane predizborne kampanje.

Ah, majko mila, ovako poređane jedna do druge, klasifikovane takoreći, nepodopštine i budalaštine deluju zastrašujuće (gotovo kao Wehrmacht u punoj snazi) i pažljivom posmatraču nedvosmisleno otkrivaju poraznu činjenicu da su, marksistički rečeno, budalaštine prerasle u „vodeću društvenu snagu“.

Ali dijalektika je, cenjeni publikume, mač s dve oštrice. Daš, recimo, vlast radnicima, pa posle ne počistiš fabričku halu, sutradan na vlast dolaze kalfe, ni iza njih se ne počisti, eto ti na istorijskoj sceni šegrta. Taman šegrti odu u ropotarnicu istorije, na binu stupa ekipa iz podzemnog prolaza na Zelenom vencu, dakle besposličari, gulanferi, šibicari, seronje, prdonje i kurmaheri. Nikoga ne treba da zavara što se ispred mnogih imena sa navedene liste šepuri titula „dr“. To ne odgovara stvarnosti, je li? Znamo kako je to prokomentarisao Hegel: tim gore po stvarnost.

Mnogi su u ovoj, da kažemo, zemlji svesni da stvari tako stoje, ali malo se ko odvaži da to javno kaže, SFRJotov zapt se duboko urezao u kolektivnu svest, a Ada Ciganlija očas posla može da se preuredi u Goli otok. Dakle, još uvek su na snazi devize „ćuti i plivaj“ i „pognutu glavu sablja ne seče“. Vozi, dakle, ovaj Miško po besputnim sajtovima naše zemlje ponosne i naleti na video klip u kome Miškova drugarica, Tanja Bošković, komentariše srpsku političku scenu. Pokrijte se po glavi politički analitičari! Učite od Tanje, i, što reko Lenjin, učite i samo učite. U nekih četiri i po minuta, koliko traje klip, čuh (i videh) jedan od najtačnijih opisa ovdašnje političke scene. Da ne prepričavam, nađite klip, pa pogledajte, must see, što no se kaže.

Posle drugog gledanja klipa, porazmislim ti ja malo. Čekaj, more, Tanja se ne eksponira u politici, ne agituje, nema je na listama, odakle joj takvi uvidi. Tek u neko doba ukačim ti ja v čjom djela. Dama je profesionalna glumica i, kao takva, više nego kompetentna da provali igru putujućih glumaca-diletanata. Jadno, bedno, providno i nadasve amaterski. Zna se, naime, da profesionalci glume ponajpre zbog umetnosti glume, a da diletanti to čine zbog afirmacije u komšiluku i honorara za izigravanje Deda Mraza u zimskom periodu. Dakle ovako, cenjeni publikume, očajan kasting, još gora gluma, a tekst – katastrofa. Pa nas sledstveno, imajući sve rečeno i prećutano u vidu, očekuje katastrofalna premijera.