"Bila je suprotnost divi. Veličanstvena": Tina Tarner, uloge i filmska muzika 1Foto: YouTube/Snimak ekrana

Nije nepoznato da je nedavno preminula legendarna pevačica Tina Tarner, čija je karijera trajala više od pola veka, ostavila jak impakt i na filmsku industriju, ne samo muzikom već i ulogama.

Njena dostignuća u svetu popularne muzike donela su joj titulu kraljice rokenrola, ali su tu i jednako kultne uloge i filmska muzika, koje je pevačica otelotvorila svojom pojavom i glasom.

Njeno prvo glumačko iskustvo bilo je u rok operi „Tommy“, Kena Rasela u kojoj se pojavljuje kao Tһe Acid Queen 1975. godine.

Tina je za potrebe filmskih traka otpevala monumentalne hitove poput „Golden Eye“ za istoimeni film o tajnom agentu 007 – Džejmsu Bondu, kao i „power“ baladu sa tribalnim motivima „He Lives in You“ za Diznijev crtani The Lion King.

Za svoju ulogu u filmu „Pobesneli Maks 3“ (Mad Max Beyond Thunderdome), osvojila je NAACP Image nagradu za najbolju glumicu u filmu. Pesma koju izvodi za potrebe filma „We Don’t Need Another Hero“ postaje i ostaje jedna od najmoćnijih filmskih balada iz osamdesetih.

I jedna od najpoznatijih „soundtrackova“ u pop kulturi. Sa njom u „Pobesnelom Maksu“ igrao je i Mel Gibson, originalni protagonista ove filmske franžize.

Povodom saradnje na filmu Pobesneli Maks, Džordž Miler australijski reditelj kazao je za The Guardian da je Tina Tarner bila jedina osoba koju su mogli da zamisle u ulozi Auntie Entity, i naravno, jedina i koju su ikada pitali.

– Bila je suprotnost divi. Imao sam privilegiju da radim sa njom i da uvidim šta je čini tako veličanstvenom. Bila je oštra, mentalno. Bila je veoma svesna dinamike svake situacije. Bila je veoma zabavna i razigrana, mnogo je volela da se smeje. Bila je osoba sa suštinom, ne neko površan. Smatram da oni koji prežive mnogo toga u ranom životu, koriste to iskustvo da postanu neverovatno mudri ljudi – kazao je Miler za The Guardian.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari