"Kopi - pejst" Luke Marjanovića: Tragikomičan prikaz aktuelne stvarnosti 1Foto: Galerija Šok ZaDRuge

Izložba  Copy – Paste Luke  Marjanović biće otvorena 14. novembra u 18 sati u Centralnoj galeriji Šok ZaDruge i trajaće do 2. decembra, najavljeno je iz ove institucije

"Kopi - pejst" Luke Marjanovića: Tragikomičan prikaz aktuelne stvarnosti 2

„Projekat ’’Copy – Paste’’ je nastavak likovnog i kritičkog jezika koji sam razvijao u ranijim ciklusima, repeticijom geometrijskih oblika koji naslućuju zakonitosti vizuelnog izraza. Forma, crtež i boja, prate aktivnosti i radnje aktuelnih tipova ljudi. Uglavnom su figure više modeli nego osobe od krvi i mesa, zamrznuti u nekoj akciji“, kaže Luka Marjanović povodom izložbe.

Prema njegovim rečima „tema se bazira na tragikomičnom prikazu aktuelne stvarnosti, u kojoj se masovnom upotrebom mobilnih telefona i društvenih mreža dolazi do instant popularnosti, koja je sama sebi cilj a ne sredstvo za postizanje kratkoročnih i dugoročnih ciljeva, time gradeći novi izvitopereni sistem vrednosti. U takvom sistemu se skriva i cenzuriše istina putem medija, gde nekoliko puta ponovljena laž postaje činjenica. Novac gubi smisao i vrednost i biva dostupan samo najvećoj eliti, koja čini se nikad lakše dolazi do svojih ciljeva“ konstatuje Luka Marjanović,

O autoru:

Luka Marjanović, rođen u Beogradu, 1996. godine. Slikarstvom se bavi još od osnovne škole. Nakon osnovnog obrazovanja upisuje Školu za dizajn, smer za likovnog tehničara. Grafički odsek na Fakultetu likovnih umetnosti Univerziteta umetnosti u Beogradu upisuje 2016. godine, gde završava I i II godinu, a nakon toga prelazi na slikarski odsek gde uspešno završava III i IV godinu, u klasi profesora Milete Prodanovića.

Na Fakultetu likovnih umetnosti diplomirao je 2020. godine, a master studije završio je 2021. godine u klasi profesorke Vesne Knežević.

Član je ULUSA-a od 2021. godine. Bavi se foto-reportažom, pokrivajući veliki broj kulturnih dogadjaja i manifestacija za Portal za kulturu jugoistočne Evrope SEEcult.org.