Foto: Nenad Kovačević

…Oliver Ivanović nije zaplakao nad ovim ubistvom, ali je zato umeo 15 dana da plače za svojim „folksvagen pasatom“. Da li je Ivanoviću član porodice „folksvagen“ važniji od života člana porodice Šćepanović? Ovakvi ljudi? Da li želimo da ovakvi ljudi zastupaju interese srpskog naroda na Kosovu i Metohiji? Da li želimo da nas vode ljudi kojima je više stalo do svog automobila nego do svog sugrađanina? Ljudi kojima nije stalo do svojih sugrađana – nepošteni ljudi! Nepošteni ljudi koji su izdali naše poverenje? Ljudi koji imaju podršku Prištine? (slika Ivanovića, a u pozadini albanska zastava)“ – podsetila je Zdrava Srbija (ZS) na sadržinu spota kojim je Vučićev TV megafon, Pink, otvorio tromesečnu sezonu lova na Olivera Ivanovića, koja je rezultovala njegovom brutalnom javnom likvidacijom, 16. januara, usred belog jutra.

– Pošto je zločin počinjen na teritoriji pod međunarodnom zaštitom Kfora i Euleksa, obaveza je Federike Mogerini da istragu streljanja pokojnog Olivera nametne kao prioritet prioriteta u agendi tzv. pregovora Vučića i njegovih koalicionih partnera iz Prištine i spreči njihovu zajedničku opstrukciju istrage. Istovremeno, obaveza je našeg Državnog javnog tužilaštva i ministra unutrašnjih poslova da, odmah, saopšte imena nalogodavaca, kreatora i finansijera huškačkog propagandnog spota protiv pokojnog Ivanovića pošto je to prvi direktan trag za svaku ozbiljnu istragu mogućih motiva ubistva – izjavio je Stamatović, naglašavajući da je ovaj „spot“ emitovan u „seči“ tzv. Nacionalnog dnevnika TV Pink, odmah nakon nazovi „novinarskog“ priloga u kome su Marko Đurić i Goran Rakić, između ostalog, rekli i da je „cilj antisrpske koalicije Olivera Ivanovića razbijanje jedinstva srpskog naroda“, i da je „Oliver bio samozvani lider Srba na KiM koji je smanjio plate Srbima za 50 odsto“.

Stamatović još jednom podseća da i za TV Pink mora da važi srpski Zakon o oglašavanju koji predviđa da, ukoliko odgovorno lice medija, ne obelodani podatke o proizvođaču oglasne poruke i kupcu oglasnog prostora, pravnom licu i odgovornim licima takvog medija izriče zaštitna mera zabrane obavljanja delatnosti u periodu od šest meseci do godinu dana.