Crvena zvezda preko UEFA traži publiku protiv Milana: Pritisak na Krizni štab 1Foto: STARSPORT

Od početka još jedne vrlo uspešne evropske sezone, Crvena zvezda pokušava da dobije specijalan status u doba pandemije korona virusa i, uprkos domaćim antikovid merama na snazi, izdejstvuje otključavanje svog „Rajka Mitića“ za publiku.

Poslednji takav pokušaj desio se juče, kada je na klupskom sajtu osvanula vest da  Evropska fudbalska federacija nema ništa protiv da srpski šampion pusti navijače na deo stadiona na Topčiderskom brdu tokom utakmice šesnaestine finala Lige Evrope sa Milanom 18. februara.

„Dragi Zvezdaši, približava se početak prolećne sezone u Superligi i Kupu Srbije, kao i utakmica šesnaestine finala Lige Evrope protiv sedmostrukog prvaka Starog kontinenta, ekipe AC Milan. UEFA je odobrila da se maksimalno 30% kapaciteta stadiona pusti u prodaju. Čekamo na eventualnu novu odluku Kriznog štaba Vlade Republike Srbije. Organizacija utakmice je uveliko počela i zato obaveštavamo zvezdašku javnost sledeće: prioritet pri kupovini karata za meč sa Milanom imaće vlasnici sezonskih ulaznica za tekuću sezonu. Posle sezonaca prioritet u kupovini će imati članovi kluba (standard, junior plus, kao i plaćeni junior članovi od 1.1.2021.). Broj eventualno raspoloživih mesta zavisiće od raspoloživog kapaciteta stadiona, nakon odluke Kriznog štaba“, najvažniji je deo oglašavanja crveno-belih.

Na pritisak u rukavicama ubrzo se oglasio jedan od viđenijih članova nacionalnog Kriznog štaba Predrag Kon, odbacivši (za sada) mogućnost otvaranja tribina u jeku najžešćeg talasa pandemije, s četvorocifrenim brojem novozaraženih i dvocifrenim brojem umrlih po danu.

– Videćemo, nije realno – kratko je izjavio epidemiolog, verovatno imajući na umu katastrofalne efekte naglog popuštanja mera u maju, kada su Zvezdina utakmica sa Radnikom i njen večiti derbi sa Partizanom dovukli desetine hiljada ljudi na dva stadiona, a ovi se stiskali i (mnogi) zarazili bodreći beogradske fudbalske blizance.

Valjda su ljudski životi bitniji od bilo čijeg zadovoljstva i zarade. Ili nisu?

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari