Epidemija i potrošačke navike: Toalet papir simbol masovne panike 1Foto:Beta/AP

Prodaja konzervirane hrane, sapuna i sredstava za čišćenje i dezinfekciju beleži porast svuda u svetu od početka epidemije novog korona virusa, ali potrošači su počeli da gomilaju još jedan proizvod – toalet papir.

Psiholozi tvrde da je toalet papir postao „ikona“ masovne panike, prenosi Si-En-Bi-Si (CNBC).

„U doba nesigurnosti, ljudi ulaze u zonu panike koja ih čini iracionalnim i potpuno neurotičnim“, smatra Dimitrios Civrikos, koji predaje potrošačku i poslovnu psihologiju na Univerzitetskom koledžu u Londonu (University College London).

Kad uđu u supermarket, ljudi traže vrednost i veliku količinu, i privuku ih velika pakovanja toalet papira kojima žele da povrate osećaj kontrole, rekao je Civrikos, govoreći o potrošačkoj panici koja prati epidemiju.

Stručnjaci se slažu i da su sistem i vlast odgovorni za ovakve situacije zbog toga što nema jasnih uputstava šta narod treba da čini, navodi CNBS.

Komentari

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.

2 reagovanja na “Epidemija i potrošačke navike: Toalet papir simbol masovne panike”

  1. Pa ljudi moji.ko ima para dobro se hrani i naravno da ima dooobru i bogatu stolicu.Za te stvari nam treba toaletpapir jer smo svi sa novina prešli na nešto mekše.Elem,mi penzioneri i ne jedemo nešto preterano pa nam je jedna rolnica dovoljna za dvadeset dana i eto,uštede,nema panike al nema ni para…

    • Pa sad ce anica da nam da po 4000 da ih se setimo na izborima. Samo mislim da cu ih, bez obzira na njeno mito i korupciju, prespavati

Komentari

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.