Sud Evropske unije odbio žalbu Raše tudej, Moskva preti sličnim merama 1EPA-EFE/ANATOLY MALTSEV

Sud Evropske unije (EU) odbio je danas žalbu francuskog ogranka ruskog državnog medija RT, osnovanog pod imenom Raša tudej (Russia Today – RT), na zabranu rada tog medija, a Kremlj je zapretio da će odgovoriti sličnim merama, javlja agencija Rojters.

Drugi najviši evropski sud potvrdio je raniju odluku Evropske unije, donetu nakon što je Brisel optužio RT za širenje dezinformacija o ruskoj invaziji Ukrajine.

„Visoka komora Opšteg suda odbacuje zahtev RT Francuska za poništenje akata (Evropskog) Saveta, usvojenih posle početka rata u Ukrajini, koji privremeno zabranjuju toj organizaciji da emituje sadržaj“, saopštio je sud.

Kremlj je ocenio da je odluka suda EU „izuzetno negativna“ i da će Moskva kao odgovor preduzeti slične mere prema zapadnim medijima.

Sankcije EU zabranjuju rad RT u Velikoj Britaniji, Nemačkoj, Francuskoj i Španiji. Zabrana uključuje suspenziju dozvola za emitovanje i autorizaciju, prenos i aranžmane o distribuciji sa drugim medijima u EU.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.