Zbog čega je Šapić snizio cene karata za gradski prevoz? 1Foto: Beta/Beoinfo

Gradonačelnik Beograda Aleksandar Šapić izjavio je da nove cene karata u javnom gradskom prevozu, koje će važiti od maja, ne mogu da budu isplative, i da je cilj tog poteza „vraćanje poverenja građana“.

„Naša je odluka da maksimalno spustimo cene karata u javnom prevozu, ali slušamo i sugestije građana i reagujemo na njih kako bismo došli do najboljeg rešenja. Ovde nema nikakvog biznisa, nije reč o tržišnim cenama, niti to može da bude isplativo. Ovo je cena vraćanja poverenja građana u njihov grad“, rekao je Šapić za portal televizije Pink.

Šapić je ocenio da će, uz obnovu poverenja, doći do znatnog povećanja broja ljudi koji plaćaju prevoz, i dodao da će vlast pokušati da pojednostavi sistem naplate karata i da vremenom podiže kvalitet usluge.

„Za početak, da mi sami znamo koliko zaista prihodujemo, jer se sve do sada posmatralo kroz prizmu Bus plusa i Kentkarta. Uskoro krećemo u kampanju informisanosti građana o novom sistemu, uključujući cenovnike u svim vozilima“, naveo je Šapić.

Skupština grada Beograda izglasala je u četvrtak raskid ugovora sa turskom kompanijom „Kentkart“, koja je do sada vršila naplatu karata u javnom gradskom prevozu, kao i nove cene karata koje bi trebalo da iznose 50 dinara za 90 minuta vožnje, 120 dinara za 24 časa, i 2.500 dinara za mesec dana.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari