Za frizera je najvažnije imati dušu i srce. Biti frizer znači biti svoj. Izraziti svoju kreativnost, biti hrabar, imati vremena i stalno učiti i raditi. Jedna od takvih je i Jasna Nikšić iz Kučeva, vlasnica frizerskog salona „Maja“ koja je poznata i van granica naše zemlje.

Frizerski zanat Jasna Nikšić naučila je od poznatog kučevačkog frizera Mileta Stokića i frizersku karijeru priznatu kod nas i u svetu gradila je sama sa mnogo rada i truda, zahvaljujući talentu, kreativnosti i ljubavi prema svojoj profesiji. Sa puno angažovanja i upornosti uspešno je nastupala na raznim takmičenjima, revijama i festivalima lepote u Italiji, Nemačkoj i Rusiji, odakle se vraćala sa osvojenim peharima i medaljama, koje sa ponosom danas čuva u svojoj frizerkoj radnji u Kučevu.

Ovim zanatom bavi se tri decenije a u svojoj zanatsko-frizerkoj radnji radi već punih dvadeset godina. Tokom dugogodišnjeg rada, Jasna je zahvaljujući poslu koji voli uspela da usavrši svoje znanje u kreiranju raznih modela ženskih frizura i zahvljujući talentu učestvovala je na raznim republičkim i međunarodnim takmičenjima na kojima je predstavila nekoliko svojih modela zanimljivih i neobičnih kreacija. I kako kaže, njena svaka frizura bila je osmišljena na svoj način u kombinaciji prave i umetne kose. – Postala sam i kreator i pravi majstor u pravljenju haljina od umetne kose, odnosno od kose za nadogradnju, a moj prvenac koji je postao hit i tražen u Moskvi kao i u ostalim gradovima u svetu je haljina ,,Kraljica ruža’’, napravljena od 7 kilograma kose za nadogradnju i obložena crvenim ružama. Ona mi je donela i zlatnu medalju sa svetskog festivala održanog u Moskvi, sa ponosom priča o svome uspehu Jasna Nikšić.

Svoj model, haljinu ,,Kraljica ruža’’, Jasna je predstavila i na ovogodišnjem Međunarodnom sajmu lepote koji je održan u Kragujevcu. Na ovom sajmu, štandove su imali i poznati svetski brendovi kao što su Schwarzkopf, Kenue, L’Oreal/Matrix, Lakme, Avon, Cosmo Bella i drugi.

– Na trodnevnom sajmu u Kragujevcu koji je bio i dobro posećen, predstavio se veliki broj devojaka i momaka koje su učesnici sajma frizeri-takmičari šminkali i frizirali po najnovijim trendovima. Glavna poruka sajma bila je da frizerska industrija teži da se kosa tretira na najzdraviji mogući način i da izgleda prirodno iako je urađena ekstenzija. Moj model „Kraljica Ruža“ koji je nosila kćerka Marija privukao je izuzetnu pažnju i na ovom sajmu stranih i domaćih posetioca, fotografa i novinara koji su sa oduševljenjem na licu mesta pratili rad svih takmičara. Na ovom događaju bila sam prvi put i oduševljena sam njime. Ovo je zaista vrhunski organizovano frizersko događanje. Mislim da je razdvojenost prodajnih štandova od onih gde se velike kompanije samo predstavljaju jako dobar koncept. Između ostalog, impresionirana sam nastupom poznatih vrhunskih frizera-majstora ovog zanata iz različitih zemljama, ali ovde mogu reći da frizeri prepoznaju kvalitetan rad. Presrećna sam što sam imala priliku kod nas i u svetu predstaviti svoj rad. Veliki uspeh festivala je okupljanje niza eminentnih stručnjaka iz frizerskog sveta i mogućnost stručne edukacije za frizere. Osim toga, imali smo prilike videti kako neki od najvećih svetskih profesionalaca makazama i kistovima stvaraju atraktivne trendove za nastupajuće sezone, dodala je frizerka Jasna Nikšić, koja je učestvovala televizijskoj emisiji RTS-a „Žikina šarenica“, a u ovoj godini posetiće i nekoliko sajmova lepote kao i revija u Nemačkoj, Austriji, Italiji i Rusiji.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari