Nacionalni emiteri zabeležili 10.000 prekršaja zakona u prošloj godini: Ponovo dobili frekvencije uprkos prekršajnim postupcima 1Foto: Pixabay/afra32

Nacionalne televizije Pink, B92, Prva i Hepi koje su danas ponovo dobile nacionalne frekvencije, u prva tri meseca ove godine prekršile su Zakon o oglašavanju skoro 3.000 puta, dok su u prošloj godini, barem prema podacima objavljenim na sajtu REM, napravile 10.000 istih prekršaja.

Kako se navodi na sajtu REM, protiv televizije Pink pokrenuta su u prva tri meseca ove godine 1.469 zahteva za pokretanje prekršajnog postupka zbog nepoštovanja Zakona o oglašavanju.

U istom periodu protiv Prve je pokrenuto 728 postupaka, protiv B92 372, a protiv Hepija 339.

Samo tokom prošle godine, na osnovu nepotpunih podataka na sajtu REM, ove četiri nacionalne televizije napravile su 9.669 prekršaja Zakona o oglašavanju.

Protiv Pinka je tako u 2021. godini pokrenuto 3.727 postupaka, protiv Prve 1.919, protiv B92 2.020, dok je protiv Hepija pokrenuto 2.003 postupka.

U 2020. i 2021. REM je, inače, slao i upozorenja nacionalnim emiterima. Dva puta Pinku zbog uvreda na račun nacionalne pripadnosti i otkiravanja identiteta maloletnika.

Prva je zbog zaštite podataka o maloletnicima licima upozorena jednom 2021. godine i dva puta 2020. godine.

Hepi je za ove dve godine dobio ukupno sedam upozorenja – zbog otkrivanja identiteta maloletnika, sadržaja u kojim se proriče sudbina ili tumače horoskopi, a dva puta su dobijali i mere zabrane. Privremenu meru na 15 dana 2020. godine dobili su za sadržaj „Bolja zemlja“, a iste godine i zabranu na sedam dana emitovanja emisije „Goli život“.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.