Saobraćajni kolaps na putu Beograd-Obrenovac zbog Miloša Velikog

Ostavite komentar


  1. Ej…crni Aco ….kuda da idem kod Jezdica po naprednjacku “ vatrenu vodu “ rakiju

  2. Pa sta, sve je u naprednom skladu: Milos Veliki = Kolaps Veliki.
    Nekad se izbegavalo da se gradi terasa pre temelja i krova, danas smo naprednovali.

    1. Toliko o vizionarskoj vlasti koja ne moze da predvidi ni jedan potez unapred. Kako ce deca iz Obrenoca da idu u beogradske skole, kako ce ljudi na posao? Briga ovu vlast za gradjane, to je valjda svima jasno. Zato ljudi osudjuju ucesce poznatih umetnika u severnokorejskim performansima.

  3. Opet je AV podvalio narodu koji je za njega stado ovaca. Otvorio je put bez početka, u čemu mu je značajno pomogao i Crni Gruja. Tragikomedija u kojoj učestvuje svako ko se uzeleo Miloševih drumova, svako kome sat vremena putovanja do Bariča ništa ne znači.

    1. Pitanje je vremena kad ce komplet cela drzava da kolabira poput ovih puteva i sokaka..EPS..je razoren..a dugovi zdravstva dobavljacima..se mere milijarsama dinara…Ima jos niz primera…katastrofa

  4. Kolona i ka Beogradu od Obrenovca je danas popodne bila zakrčena. Sve ono što uštedis na autoputu te dočeka posle.

  5. Napravili autoput koji je jedva upotrebljiv, zato što rade na parče. Strategije i planiranje su nula.

    1. Isto kao i aerodrom u Kraljevu! Uz veliku pompu otvoren na Vidovdan, a ni dan-danas ne radi: Sami sebi mi smo krivi.

  6. Gradjani Obrenovca i okoline koji trpe ovo maltretiranje morace pre ili kasnije da se organizuju i kazu sta zaista misle. Ako bi se dogodila blokada petlje u Mislodjinu, Putevi Srbije bi itekako imali u planu da rese ovaj ocigledan problem, ovako se prave naivni pred velikim problemom. Cekajte samo 2. septembar da vidite.
    Da bi se izbegle guzve, jedino resenje je da se od Mislodjina do izlaza iz Umke, a to je oko 9 km napravi novi put, blize Savi, sa po dve trake u oba smera, onakav kakav je od Bg do Umke. Ta trasa je lepo oznacena na sajtu koridora 11. Sto se vec ne radi? Na taj nacin se izbegavaju guzve kroz Baric i Umku, i ljudi koji tamo zive oslobadjaju sadasnjeg pakla. To je najkraci put od Bg do Obrenovca. Zato, garnituro na vlasti, odmah pocnite tih 9 km od Mislodjina do Umke, i problem resen! Ovako maltretirate ceo Obrenovac i okolinu!

  7. Već se vidi koliko je bilo nerazumno da se prva deonica od Novog Beograda do Obrenovca radi na kraju iako je najopterećenija . Klizište na Umci je najveće u Evropi i njegova sanacija je potpuno neisplativa .

  8. Cigare na komad, pelene na komad, lekovi na komad, pa što ne i autoput na komad?

    1. vama covek da da milionevra vi biste bili nezadovoljni zasto nije bilo vise sve sami kontrasi ej srbijo zemljo pontrona i kontrasa

  9. Slika i prilika Srbije…juče sam krenuo prema Zlatiboru,oko 19h,stigao do Ostružnice,i samo se okrenuo i vratio na Ibarsku. Rekoh sebi, na sledećem uključenju, nigde oznaka,nigde ništa.. e to je slika i prilika auto puteva u Srbiji

  10. Ja sam tehnolog a ne gradjevinac. Pa bih molila da mi neko objasni ZASTO se autoput ne gradi od nekog pocetka, do nekog kraja, vec na „parce'“. I tako, nikada autoput ni ne zavrse, niti iko od njega ima koristi. Kad sam ja isla u skolu, ocekivalo se da svoje radove prvo ZAVRSIMO, pa se onda, ako su dobri, i pohvalimo. Uzgred budi receno prikljucak na obilaznicu na Petlovom brdu stoji raskopan vec vise od godinu dana, a tamo nema mesecima ni zive duse.

    1. Tu su radovi SVEČANO otvoreni pre 6 godina, 2013. i od tada stoji raskopano. (ne obmanjujte narod, molim Vas)

  11. Nije potrebno biti saobraćajni ekspert da bi se predvidelo da će ovo sve biti ovako. Dovoljno je samo redovno putovati na relaciji Beograd-Obrenovac i obratno i sve je jasno. Autobuska stajališta na putu, dva semafora sa loše isprojektovanim raskrsnicama (ako dva automobila treba da skrenu na semaforu levo onda čitav ciklus pada u vodu jer niko pored njih ne može da prodje), klizište sa svim opasnostima koje nosi, mesto Duboko koje će tek praviti cirkus kad bude mraza i snega (pošto auto put neće biti pre Svetog Nikole onda je i to očekivano)…
    Još ako se ne to doda neuobičajeno veliki broj teretnih vozila (gradilište auto puta je tu, možda to neko zaboravlja) tzv. „kade“ koji mile ovim putevima onda je ugodjaj kompletan.
    Ovo je redovno stanje, sve sporadične stvari se uvek mogu desiti.
    No, važno je da smo imali spektakularno otvaranje u Ljigu a za ove gužve nije toliko bitno.
    Ima i koristi, upoznao sam sve prečice i sad dolazim na posao Ibarskom koja jutros i nije bila rasterećena, jedva se uključih ka BG!
    Nek nam je srećna struka koja ovo ovako radi! Ako smo, što nije tačno ali ako tako kaže glavni onda je tako, čekali ovaj auto put 74 godine pa mogli smo vala i još ta 4 meseca i da se ne stresiramo svaki dan, trošimo goriva više nego obično, akamo automobile na sporednim 2-3m širokim putevima…

Ostavite komentar


Društvo

Naslovna strana

Naslovna strana za 30. april, 1. i 2. maj 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Zoran Kesić, TV voditelj

Danas čitam zbog toga što imam šta da pročitam i zato što mi ne vređa inteligenciju.