Šta te košta da daš dvojku?

Pogled iz učionice

Ostavite komentar


  1. Da se na početku razumemo,broj predmeta treba smanjiti,zahvat gradiva smanjiti,broj časova smanjiti.Testiranjem oceniti kako je ko savladao program.

    1. Zabluda, zabluda! Test svakako ne odgovara svakom detetu, što više instrumenata ocenjivanja, da dete ima šansu. A gradivo je već veoma skraćeno … Zablude iz prošlog veka!

  2. Odlican tekst, trebamo svi snositi odgovornost za sunovrat, ili deliti zasluge pojedinacno za napredak skolstva, ukoliko postoji… Nema spoljasnjih sila, sami kreiramo realnost… Bravo za clanak!

  3. Pa stvarno šta ga košta? Onaj koji ima problem da zna za dvojku treba da bude pošteđen studiranja 5 razreda i da puste čoveka iz te jebene škole… Obaraju neku nesrećnu decu sa psihološkim problemima po 4 puta u isti razred.

  4. Sve je upravo tako, odlična analiza! Rečenica iz naslova odavno je postala paradigma našeg školstva. Nažalost, sve je manje prosvetnih radnika koji razmišljaju na ovaj način i to će zaista da nas košta…Za mene lično to je bio jedan od glavnih razloga zbog koga sam prestala da radim kao profesor u gimnaziji.

  5. Pošto iop i romskoj deci MORA da se da dvojka iako NIŠTA ne znaju, onda oni što znaju za dva automatski dobijaju tri, tako da za sve ostale učenike koji koliko toliko uče ostaju samo četiri i pet. Moj predlog je da postoje i šestice, onda bi nekadašnje petice mogle da se odlepe od kobajagi odlikaša.

    1. U;enicima koji rade po IOP-u,ako ne savladaju predviđeno gradivo u svedočanstvu treba da piše POHAĐAO,a ne ZAVRŠIO razred.Za ostale učenike uvesti češće ocenjivanje,za nedolazak na proveru znanja da se upiše ocena nula (kao u Francuskoj).Ocena da se izvede isključivo na osnovu proseka ocena u toku godine.

  6. Odličan tekst, izuzetno precizan i slikovit opis domaće školske tragedije. Školstvo gradi budućnost zemlje, a sa ovakvim obrazovanjem budućnosti biti neće.

  7. Šta je uopšte zadatak nastavnika? Da ispune svoju kvotu časova i da zarade plate. Zato su se i zaposlili a ne iz „ljubavi“. Zato kao metalglodači za strugom grabe učenike ko parče metala, i „ukalupljuju ga“ u svoj program za platu, uopšte pri tome ne vodeći računa o individualnosti učenika njegovim prirodnim psihofizičkim sklonostima i mogućnostima.
    Umesto da se rano otkrivaju sklonosti i usmeravaju učenici se malteretiraj deceniju i kusur da bi nastavnici „ispunili program i zaradili platu“.
    Ko još pamti „kakav je uticaj vodene pare na pubertet svilenih buba u Kini“ koji si morao da zanš napamet zašto što je nekom nastavniku zavisila plata od toga.

    Suludim programima „obrzovanjha“ deca se namerno pterećuju besmislenim podatcima, da bi se što kasnije razili kao osobe i psole punoletstva psotali debilisana gojila kao njihovi roditelji i babe i dede, koji „svoje mišljenje za stura“ dobijaju svako veče na televizoru „u kome žive mali ljudi koji govore nebeske isttine“

  8. „Šta sam ja dozvolila?! Da mi dete padne na popravni. Pa nisam ja repa bez korena.“ Ovu rečenicu je izgovorila moja tetka pre dvadesetak godina, kada je mom bratu zaključena jedinica iz matematike.
    A onda je profesoru, pretpostavljam, neko postavio pitanje iz naslova. I bi dvojka.
    Za urušavanje mnogih vrednosti u našem društvu, nisu nama potrebne tajne i specijalne organizacije. Sami mi to odradjujemo, vrlo uspešno.

  9. Da li je normalno da u odeljenju od 21 ucenika 12 bude sa odlicnim uspehom? Pojedini pisu ne znam sastavljeno,lose citaju ali su roditelji svaki dan u skoli i ublace se nastavnicima ! Izvrsiti proveru svih skola mesecno i ocenjivati i nastavnike ,uvesti kaznene mere pa se sredi stanje za cas! Ovako samo prazna prica,dani prolaze…

  10. Odlican tekst. Precizna analiza. Sve od vrha polazi. Nastavnik ukoliko ispravno radi odmah je problem. Zalosno.

  11. Bravo za profesora. Kad bi većina mislila tako gde bi nam bio kraj, a o roditeljima ne vredi ni pričati i njihovom odnosu prema školi!!!

  12. Slažem se u popunisti sa svime što ste napisali kolega. Dugo traje ova degradacija značaja znanja i kvalitetnog obrazovanja . Pozdrav

Ostavite komentar


Društvo

Četvrti dan potrage za devojčicom iz Bora: Majka Danke Ilić ponovo u policijskoj stanici(VIDEO) 10

Četvrti dan potrage za devojčicom iz Bora: Majka Danke Ilić ponovo u policijskoj stanici(VIDEO)

Šta smo novo danas saznali?Majka devojčice ponovo je danas u policijskoj stanici u Boru gde se saslušava o okolnostima nestana ćerke, saznaje Danas. Dva specijalistička tima za spasavanje iz ruševina iz Beograda i Novog Sada noćas su stigli u Banjsko Polje i rano jutros započeli detaljnu pretragu terena oko kuće ispred koje je nestala dvogodišnja devojčica, a sa njima je i pas Zigi koji je učestvovao u potrazi za nestalima usled zemljotresa u Turskoj. Kako javljaju beogradski mediji, od jutros se bagerima iznosi šut iz dvorišta kuće porodice nestale Danke u Banjskom polju. U Banjsko polje sinoć, ali i danas, došao je ministar unutrašnjih poslova Bratislav Gašić, kako bi obišao policajce na terenu. Federalna uprava policije Bosne i Hercegovine uhapsila je tri osobe koje se sumnjiče da su putem društvene mreže „Tik Tok“ objavile da su povezane sa nestankom devojčice Danke Ilić, saopšteno je iz MUP-a Srbije.

Naslovna strana

Naslovna strana za 29. mart 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Marko Nastić, di džej

Tokom svih ovih godina čitajući Danas naučio sam šta predstavlja nezavisno novinarstvo i koliko je to danas veoma retko.