EPS-ova aplikacija "Uvid u račun" počela sa radom, ali vodite računa o nekoliko stvari 1Foto: Kristina Bondžulić/Danas

„Elektroprivreda Srbije“ pustila je u rad mobilnu aplikaciju „EPS Uvid u račun“ pre nekoliko dana. Ova aplikacija trebalo bi da potrošačima da olakša praćenje i plaćanje računa, ali za sada građani imaju dosta nedoumica.

Kako je objašnjeno, putem ove aplikacije, domaćinstva i mali kupci imaju mogućnost da na mobilnom telefonu, na veoma jednostavan način prate potrošnju električne energije, plate račune, provere mesečne zaduženja i uplate tri godine unazad, kao i da dobiju obaveštenja i ulože prigovor.

Aplikacija se može pronaći na prodavnicama aplikacija kao što su „Google Play“ i  „App Store“ pod nazivom „EPS Uvid u račun„.

Trenutno ima ocenu 3,8 i više pozitivnih reakcija nego negativnih, ali i veliki broj komentara građana koji su imali poteškoće pri korišćenju ili smatraju da fale određene opcije i mogućnosti.

Međutim, ono što se javlja kao prvi potencijalni problem, jeste to što je naziv na ćirilici, a većina korisnika pretražuje na latinici.

EPS-ova aplikacija "Uvid u račun" počela sa radom, ali vodite računa o nekoliko stvari 2
Foto: Screenshot

Ukoliko ukucate u pretragu ovaj nazvi na latinici, aplikacija će vam se prikazati, ali na petom, šestom mestu po redu.

Problem je što se pre prave EPS-ove aplikacije ponudi nekoliko drugih, sa sličnim imenom ili lažnih aplikacija EPS-a.

Ovo stvorilo zabunu kod korisnika, jer su mnogi skinuli neku od tih aplikacija i utvrdili da ne radi.

Ipak, veliki je broj i onih, sudeći prema komentarima na društvenim mrežama, ali i recenzijama na samoj aplikaciji, koji su skinuli pravu aplikaciju, ali su imali poteškoća da dođu do željenih informacija.

Čitaoci Danasa u komentarima tvrde da ne radi mogućnost registracije i da nisu uspeli da pristupe svom računu. Pored toga, tvrde da nije moguće dodati podatke za račun.

Ljudi koji žive u stanovima upozorili su na još jednu stvar.

„Problem je što se za naplatni broj traži JMBG. Ranije je bilo dovoljno da se u piše ED broj. Ljudi koji su u stanu, a mnogo ih je, nemaju uvid pošto je neprijatno od gazde tražiti JMBG“, ukazuje ovaj korisnik.

Ima i onih koji hvale aplikaciju, ali imaju dodatne zahteve radi boljeg korisničkog iskustva.

„Aplikacija je odlična, ali bi bila još bolja ako bi imala opciju prijave očitanog stanja i plaćanje karticom bez provizije. Šta će vam posredovanje pri plaćanju karticom?“, upitao je jedan korisnik.

 

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari