Ko se još ne seća čuvene reklame s početka devedesetih u kojoj uz pesmu „I don t wanna lose you..“ mladić kroz vrisak izgovara „Ah, gubim kosu!“. Kompanija Biomelem je tada načinila prve korake, napravivši sprej protiv peruti, saboreje i opadanja kose, koji se izuzetno dobro pokazao. Dve decenije kasnije ista ova kompanija koja je uprkos svim krizama poslednjih godina u punom poslovnom uzletu, prva je prepoznala zdravstvene i poslovne potencijale prirodnog biljnog vlakna luralin, koje je otkrila japanska firma Šimicu i napravila proizvod u kapsulama LuraLean.


Prema procenama stručnjaka, proizvodi sa ovim vlaknom predstavljaju pravu revoluciju u ishrani, a Evropska agencija za sigurnost hrane, potvrdila je da ono smanjuje količinu masnoća u krvi, doprinosi gubitku težine, a u toku je i postupak verifikacije njegovih ostalih svojstava: mogućnosti da stabilizuje nivo šećera, poboljša probavu i opštu otpornost organizma.

Direktor Biomelema Zoran Ilić je juče u Privrednoj komori Srbije zajedno sa gostima zamenikom ambasadora Japana Kazuaki Kamedom, ali i predstavnicima firmi Aktiv si prodžekt (generalni zastupnik japanske firme), Nutrika, Keprom predstavio kapsule LuraLean, ali i sve ostale proizvode na bazi luralina koji će se vrlo brzo naći na tržištu Srbije. Osim toga, zvanično će biti predstavljeni i na sajmu zdrave hrane i dijetetskih proizvoda u Ženevi krajem meseca.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari