Rajaner zabranjen da ne našteti Er Srbiji

Subvencije avio-linija - sistem u kome veća konkurencija više košta državu

Ostavite komentar


  1. Ovo je jasan pokazatelj da vlast i SNS ne radi u korist naroda nego brani svoj partijski projekat AirSrbiju. Dakle neka kompanija zeli da radi bez subvencija, i SNS joj zabrani, jer je za nas bolje da iz budzeta placamo AirSrbiji da radi isti taj posao?! To ima samo tamo gde ima nekog licnog interesa, ali ne i interesa gradjana Srbije.

    Dalje, saopstenje ministarstva je PRESMESNO. Oni kazu, ne dozvoljavamo Ryanair-u da leti, jer je AirSrbija ulozila znacajna sredstva i dodatna konkurencija ce ugroziti tu investiciju?!
    Helllooouuu, to se zove trziste. Na trzistu svi prvo investiraju sa namerom da ostvare povrat na investiciju ali i zu rizik da to bude promasena investicija zbog lose procene. Isto je i sa Ryanair-om, i oni ne znaju da li ce im ta linija biti profitabilna pa su resili da stave avion na raspolaganje i rizikuju da izgube na tom poslu. Cate u ministarstvu pokazuju da NE RAZUMEJU slobodno trziste i konkurenciju, vec razumeju jedino biznis gde neko sipa pare poreskih obveznika da bi investicija „uspela“. Kad bi ih pustili trafiku da otvore, bankrotirali bi za mesec dana.

    Nesposobna i korumpirana banda SNSovska.

    1. Ne treba se čuditi što ova vlast samo kuka na EU, a istovremeno nije sposobna da za 6 godina zatvori nijedno poglavlje.

      1. Zapita li se neko da li Ryan air mozda isto dobija subvencije od svoje zemlje?
        Tu leži naša nesposobnost, da budemo konkurentni na otvorenom tržištu.

  2. Posto je ministarstvo tako mudro, predlazem da u svim granama privrede ukinemo sve trzisne aktere i da ostavimo samo one koji odgovaraju vlastima tj SNSu. Jer su oni siroti ulozili znacajna sredstva u svoje biznise, i bilo bi steta da propadnu zbog neke tamo konkurencije.

    Pa tako npr. da u televiziji ostavimo samo Pink, a sve ostale ugasimo. Da u oblasti telekomunikacija oteramo VIP i Telenor jer zaboga Telekom je toliko ulozio u svoju mrezu, ako propadne zbog konkurencije moracemo da jos vise izdvojimo iz budzeta da bi ga spasili. A i sta ce narodu vise od jedne televizije, novine, tele-operatera, prevoznika.

    Svuda samo po jedan i tog jednog debelo da platimo iz budzeta, da i pored monopola slucajno ne propadne.

  3. Karta u decembru iz Hana do Nisa povratna kosta 198€.Lepo sam napisao 198€ je cena karte…..
    Naravno sa Air Srbijom…
    I to je cena sa subvencijom…..
    Ne znam ko je ovde lud…. Ja sigurno necu leteti za tu cenu,jer Lufthansa iz Frankfurta do Beograda u istom terminu kosta 110€

  4. Al ce kombi prevoz da procveta, svi u Temisvar… Mozda i tu imaju neku kombinu. Strasno!!!

    1. Moja sestra je prošle zime letela iz Temišvara , Wizz erom, za Tel Aviv za 166 eura plus 3000 kombi prevoz u oba pravca. U Er Srbiji je trebalo izdvojiti 43000 za kartu.

  5. Odličan jeftin prevoznik. Karte se mogu kupiti već od 10-15 eura. Zašto bi neko plaćao propalo državnoj avio kompaniji 150e za kartu koju sa sve cenom transfera do Budimpešte ili Temišvara može da plati 30-40eura.

  6. Aviogenex je takodje uništen, zarad arapsko srpsko mafijaške družine air srbija. Ljudi, kada se osvestimo, neće biti srpsko ni kamen na kamenu.

  7. Da se svim kompanijama ukinu linije , ne moze se spasiti AirSerbia! Vreme nacionalnih kompanija je prošlo, let avionom danas je samo prevoz , nema više onog “glamura” od pre 40-50 godina. A , uz ovu vest, sjajnonidu i vesti o rapidnom rastu broja putnika u Tuzli, Prištini, Temišvar da ne pominjemo.

Ostavite komentar


Ekonomija

Naslovna strana

Naslovna strana za 4, 5. i 6. maj 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Danica Vučenić, novinarka

Danas volim jer je nepoverljiv prema političarima i preispituje i sumnja u svaku informaciju.