Turistička ponuda Donjeg Podunavlja ispod Avalskog tornja 1Foto: J. B. K.

Početak turističke sezone bio je povod da Turistička organizacija Srbije predstavi novu kampanju “Biram Srbiju” koja će brojnim promotivnim aktivnostima namenjen pre svega domaćim turistima prezentovati potencijalne destinacije za odmor u Srbiji.

Učinila je to u podnožju Avalskog tornja gde su svoju turističku ponudu predstavile turističke organizacije Vojvodine, regija Zapadna Srbija, Jugoistočna Srbije, Centralna Srbija i Istočna Srbija.

Kao što i inače zajednički nastupaju na Međunarodnom sajmu turizma u Beogradu, turistički poslenici Donjeg Podunavlja zajedno su se predstavili i ovog puta. Promotivnim materijalima, suvenirima, kao i neposrednim kontaktom sa posetiocima prezentovani su atraktivni sadržaji opština Golubac, Majdanpek, Kladovo, Negotin i Nacionalnog parka Đerdap.

Turiste koji se odluče da čitav ili deo svog odmora provedu u Donjem Podunavlju dočekaće ne samo prirodne i kulturne atrakcije, već i kvalitetan smeštaj i ugostiteljski kapaciteti. Turizam je prepoznat kao šansa za ekonomski razvoj i projektom EU za tebe – za kulturno nasleđe i turizam.

Kroz ovaj projekat se radi konzervacija Tvrđave Fetislam u Kladovu, komunalna infrastruktura u Rajačkim pivnicama kod Negotina, biće izgrađen Centar za posetioce na Feliks Romulijani. Podržano je takođe 120 projekata u 12 opština istične i jugoistočne Srbije u okviru projekta EU za tebe – za kulturno nasleđe i turizam, usmerenih na otklanjanje posledica Kovid – 19 pandemije u sektoru turizma.

Korisnici pomoći su mala i mikro preduzeća, porodična preduzetništva, poljoprivredna gazdinstva I ukupan budžet koji je EU odvojila za ovu namenu prošle godine bio je million evra.

-Evropska unija kroz ovaj projekat pomaže razvoj turizma u Srbiji, posebno u istočnoj Srbiji i Donjem Podunavlju. Ubeđeni smo da turistički sektor u Srbiji ima potencijal da bude pokretač ekonomskog razvoja ruralnih sredina i omogući stvaranje novih radnih mesta.- kazao je tim lider projekta EU za tebe – za kulturno nasleđe i turizam  i predstavnik Nemačke organizacije za međunarodnu saradnju GIZ, Aleksandar Bec govoreći na početku događaja TOS-a u podnožju Avalskog tornja.

-Turistička organizacija Srbije pripremila je niz promotivnih aktivnosti namenjen domaćim turistima kako bi se odlučili da za svoj odmor ili barem deo odmora izaberu Srbiju. Promocija aktivnog odmora, boravka u prirodi, upoznavanja kulturno-istorijskog nasleđa naše zemlje, uživanje u gastronomskoj ponudi, banje i vinski turizam su fokus kampanje. – kazala je direktorka TOS-a  Marija Labović.

TOS je ovom prilikom predstavio i novu brošuru pod nazivom “Biraj Srbiju”, a izložba fotografija na ovorenom sa najlepšim destinacijama naše zemlje u podnožju Avalskog tornja biće na raspolaganju posetiocima do 15. juna. 

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari