SSP: Vučić krije probleme s Fiatom u Kragujevcu

Ostavite komentar


      1. Za poslednjih dest godina drzava nije nista uradila da gradjani Kragujevca zive bolje. Sva obecanja na kasicicu nisu ispunjena. Nista od koridora, povezivanje Krag. i Mrcajevaca novim putem nije u planu, novi fudbalski stadion je prazna prica, nema novih investitora, ruse se objekti sagradjeni u 18 i 19 veku. Jednom recju sve je prepusteno propadanju.

  1. FIAT nije ni trebalo otvarati. DS vlada je u tu fabriku uložila milijardu evra, a godišnja proizvodnja je na smešnom nivou. Udružuju se firme sa godišnjom produkcijom od nekoliko miliona automobila, a Srbija čuva nedonošče koje jedva prebacuje sto hiljada.

    1. Podrzavam DS, ali mi se ne sv8dja taj dogovor od početka. Ni tajnovitost…ali ipak je doveo Fijat ovde, a sa njima i sve ove motačke industrije, koje stvarno dosta zapošljavaju. Takodje, ovo sto AV dogovara u 4 oka je 100 puta gore od svega. Zelezaru smo dali Kinezima, a pre toga smo rekli, ili vi ili katanac?? Sta mislite, šta kupac može da traži i dobije nakon takvog slogana prodaje??? Dozvole za sve živo. Linglong dobio 85 miliona eura za jednu od najprljavijih industrija, otpis poreza na dobit, otpis carina na uvoz repromaterijala… dozvolu da analizu uticaja na životnu sredinu radi po fazama. Prvo za kancelarije, pa za parkinge, pa za pomogne objekte, trafo stanice….a onda, kada je sve gotovo, radi se analiza uticaja na životnu sredinu samog procesa??? Ako to nije lopovluk…. Air Serbia? Vlasnik 30% akcija i dalje drži rukovodeći pozicije. Etihad daje kredite sa 10% troškova, kamata skoro 4%, Srbija daje kredite bez troškova i sa kamatom ispod 1%

  2. Ne bi Srbija dozvolila da propada fabrika u kojoj ima udeo od 33%. To bi bilo suludo, zar ne?

    1. Dno dna je svaka fabrika koja ima veze sa takozvanim „gigantom“ iz Kragujevca.
      Licno sam radio za jednu od tih fabrika nikakvo pravo radnik u tim firmama nema tretiraju nas kao robove!
      Jos ako se uclanis u sindikat i pokusas da se izboris za svoje pravo prete ti raskidanjem ugovora!
      Najbolje znaju ljudi koji su radili i koji rade za Fiat pogotovu za kooperantske firme to je uzas, zlo!

  3. Ukoliko se utvrdi da postoji bilo kakav problem sa kragujevackom fabrikom Fiat, Vucic bi vec bio obavesten i problem bi se resio

    1. Da li si svesna šta si rekla. Vučić nije doveo Fiat u Kg ali sve radi da taj posao propadne i Fiat ode. Šta će biti sa radnicima to nije bitno. Od kako je na vlasti u Kg dolazi samo zaobilaznim putem, a negde se pojavi pola sata i beži nazad. Zašto se svi boje Kragujevaca i svi ga zaobilaze. Kragujevac je srce Srbije odatle sve kreće i zato ga se svi boje.

  4. Koja gomila gluposti. FIAT je privatna kompanija koja je došla u Srbiju dok su žutaći bili na vlasti i zna Đilas odlično šta je Srbija sve morala da uradi da bi došli. Sad kad se borimo da je zadržimo i da se spasu radna mesta, isti ti žutaći koji su uništili našu Zastavu kritikuju i optužuju nekog da probleme sakriva. Jedini koji se kriju su Đilas od 619 miliona i one pare na Mauricijusu i Švajcarskoj.

  5. Suludo je pricati da Vucic krije da ima problema sa fabrikom u kojoj drzava ima 33% udela!

  6. Kovid je osakatio prodaju automobila na svetskom nivou (sa izuzetkom Kine), ne utiče Srbija na to ni najmanje.

    Da moram da plaćam da bih radio ne bih ni radio – to mislim o pomoći FAS-u.

    Neka zatvore, a ako od moje sirotinje zavise – neka propadnu.

Ostavite komentar


Politika

Naslovna strana

Naslovna strana za 4, 5. i 6. maj 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Zoran Panović, novinar

Mislim da bi bilo krajnje pošteno i odgovorno da se ljudi koji zaista vole Danas učlane u Klub čitalaca Danasa.