Jednostavni trikovi za mršavljenje bez velikog truda 1Foto: Pixabay/Free-Photos

Da biste uspešno podržali sami sebe, za početak možete videti koji su to saveti i trikovi jednostavni načini da smršate, a da se ne trudite previše.

Perite zube odmah posle obroka: Ako ste neko ko jede „usput” više puta, posebno uveče, ovo je zgodan savet za vas, jer pranjem zuba nakon jela možete sprečiti sebe da posegnete za unošenjem dodatnih kalorija. Ovo je svakako deo vaše rutine i jednostavan način da smršate, bez previše truda.

Učinite da vaša hrana izgleda veće: Nikad ne potcenjujte moć samozavaravanja kada je reč o mršavljenju. Kako navode stručnjaci, jedan od najlakših načina da se prevarite i pojedete manje, jeste da aranžirate svoju hranu tako da deluje kao da je na tanjiru ima mnogo više nego što je to stvarno slučaj. Ovo možete da primenite i kada je reč o slatkišima, tako da ih jedete umereno, a i dalje uživate u njima.

Napravite pauzu nakon dve trećine pojedenog obroka: Ovo je iznenađujuće efikasno, a ne zahteva dodatno vreme, ni vežbanje. Prvo pojedite dve trećine obroka, pa sačekajte 15 minuta pre odlučivanja da li ćete uzeti i ostatak. Ako ste posle 15 minuta i dalje gladni, završite svoj obrok. Ako niste, uštedećete sebi brojne kalorije. Ovo je zaista veoma jednostavan način da smršate, a da se ne trudite previše.

„Gomilanje” navika: Grupišite male, ali značajne promene u novoj rutini. Po mišljenjima trenera, ovo je potencijalno odličan saveznik u mršavljenju. Predlog je da, na primer, uradite 15 čučnjeva nakon pranja zuba i da te dve navike gledate kao na jednu. Ovakvo sagorevanje kalorija jednostavan je način za mršavljenje i zaista ne zahteva previše posla.

Pročitajte restoranski meni pre nego što izađete iz kuće: Ako ne jedete kod kuće, izdvojite vreme da pogledate ponudu restorana i odlučite šta ćete jesti, tako da kad stignete tamo, nema potrebe ni da otvarate meni. Izaberite predjelo, glavno jelo i desert u skladu sa svojim planom ishrane. Na ovaj način možete jednostavno da izgubite kilograme i da uživate u izlasku, bez previše truda.

Jedite svoju večeru na tanjiru za salatu: Uključite samozavaravanje kao jednostavan način za mršavljenje, jer ne zahteva previše zalaganja, a daje odlične rezultate. Koristite tanjir za salatu umesto običnog, jer ponekad to što vidite pun tanjir može da zavara um i stvori osećaj sitosti mnogo ranije.

Napravite još veću motivaciju sebi: Uspećete da smršate samo ako je vaš cilj ozbiljan i održiv. Neka to ne bude da uđete u stare farmerke, već nešto više, kao što je cilj da možete lepo da se igrate sa svojom decom. Neka motivacija bude dublja za dugoročniju promenu. To je još jedan jednostavan način da smršate, a da se ne trudite previše – samo treba iskreno to da želite.

Podržite nas članstvom u Klubu čitalaca Danasa

U vreme opšte tabloidizacije, senzacionalizma i komercijalizacije medija, duže od dve decenije istrajavamo na principima profesionalnog i etičkog novinarstva. Bili smo zabranjivani i prozivani, nijedna vlast nije bila blagonaklona prema kritici, ali nas ništa nije sprečilo da vas svakodnevno objektivno informišemo. Zato želimo da se oslonimo na vas.

Članstvom u Klubu čitalaca Danasa za 799 dinara mesečno pomažete nam da ostanemo samostalni i dosledni novinarstvu u kakvo verujemo, a vi na mejl svako veče dobijate PDF sutrašnjeg broja Danas.