Premijerno prikazivanje noire filma austrijskog reditelja Tomasa Rota „Brand – A story about death“ (Brend – priča o smrti) u kome glavnu ulogu igra beogradska umetnica i glumica Angela Gregović zakazano je za danas u Beču.

Film je nemačko-austrijska koprodukcija (Tatfilm – Lotus Film), u saradnji sa Austrijskim Filmskim Institutom, Filmskim Fondom Grada Beča, ORF, NÍ, NRW, ARD DEGETO i DFFF Nemačkim Filmskim Fondom. Angela Gregović, performans umetnik i predavač na Univerzitetu primenjene umetnosti u Beču, našla se u ekipi zvezda nemačkog i austrijskog filma, posle višemesečnih kastinga i osam meseci pripreme za ulogu.

„Ova uloga dala mi je mogućnost da na najekstremniji način zadovoljim potrebu da istražim ljudsko ponašanje, da se upustim u tamne strane ličnosti i otvorim osnovna pitanja kao što su: U šta čovek danas veruje, šta mu je sveto – Zakon – Porodica – Brak – Društvo – Crkva – I gde je tačka na kojoj smo spremni da uzmemo stvari u svoje ruke, protiv zakona, protiv tradicije, izvan društvenog dogovora.“

Angela igra bolničarku Angelu Kajmaz, bosanskog porekla, udatu za policijskog inspektora, koja neguje filmsku divu Martu obolelu od kancera, i započinje ljubavnu aferu sa njenim mužem, poznatim piscem Brandom.

„Ne zavisi od nas, ali nadam se da će prikazivanje ovog filma biti moguće u Srbiji. Ne samo zato što sam ja Beograđanka, već zato što srpsko stanovništvo u Austriji ima značajnu ulogu sa oko 300.000 Srba koji tu žive, i zato što je Austrija, najveći investitor u Srbiji, istorijski uspešan partner u privredno-kulturnoj saradnji sa našom zemljom“, izjavila je Angela Gregović.

Sinopsis

Priča o smrti je triler / drama Tomasa Rota, u kojoj se pisac Brand zaljubi u Angelu, negovateljicu njegove smrtno bolesne žene i tako upadne u bezizlaznu spiralu strasti i ljubomore, na čijem kraju ostaju samo život ili smrt, kao i pitanje o iskupljenju, i pokretačkoj snazi, koja svima nama upravlja.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari