Foto: S. K.

Ona je istakla da sa addressable advertisingom televizija pored svih svojih prednosti pretenduje da postane glavni marketing engine.

Na panelu o novom trendu u TV oglašavanju predstavljen je novi projekat ove agencije – VIDA – njihov „addressable advertising“ program koji će biti prisutan u celom regionu u okviru njihove kablovske mreže, a osnova za razvoj ove inovacije bilo je osnivanje EON platforme.

Trend je najviše zastupljen u Sjedinjenim Američkim Državama, gde se generiše polovina adressable advertisinga, dok je najbrže rastuće tržište Velika Britanija, sa stopom rasta od preko 20 odsto.

„Takozvano ‘sofa’ TV gledanje, način praćenja televizije kada celo domaćinstvo sedi i prati isti program danas nije toliko zastupljeno, sada u domaćinstvima ima oko 15 uređaja na kojima može da se prati program i samim tim svaki uređaj ima jednu kratku pažnju, pet odsto pažnje na neki sadržaj. Baš zato što isti možemo da pratimo bilo gde“, istakla je Matić.

Kako je naglasila, televizija je u digitalnom svetu još uvek veoma značajan medij, a u našem regionu i dominantan, tako da sve kompanije pokušavaju da uđu u ovaj prostor.

Ono što je karakteristično za britansko tržište jeste to da TV oglašavanje sada sebi mogu da priušte i kompanije koje to ranije nisu mogle, zbog toga što su budžeti u okviru ovog vida oglašavanja mnogo manji.

Oko 1.000 malih i srednjih preduzeća se prvi put pojavilo u TV oglašavanju.

Po prvi put u istoriji televiziju je koristila i kompanija Maserati u Velikoj Britaniji, jer su po prvi put mogli da zakupe svoju ciljnu grupu.

„Kada bi oglas za te luksuzne automobile bio u klasičnim TV reklamama, više od 90 odsto budžeta bi bilo bačeno, a ovako je Maserati zadovoljan rezultatima i za mesec dana će objaviti rezultate“, rekla je moderatorka panela Magdalena Malinova.

Povezani tekstovi