Metro i realan brzinski efekat

Metro-logija

Ostavite komentar


  1. Редовно читам текстове овог аутора јер је супериорни познавалац теме. Да ли ово икад прочитају неуки доносиоци одлука?

    1. Verovatno ne citaju. A i da citaju bas ih briga. Oni gledaju samo svoj interes a ne i interes naroda.

  2. I danas tvrdim da je za mene(80) Beograd, na pravcima Cvetkova mehana- Zel stanica iKalemegdan- Topcider PREPESACIV, kao sto je to bio 1957 godine, kada sam u njega dosao. Kakvi metroi, kakvi bakraci!

  3. Iako laik, to ja govorim rodbini i prijateljima, ali ne vredi. Reč je o ljudima sa završenom srednjom školom i zanatom (uz ponavljanje razreda), ali ne vredi. Ljudi veruju u čuda.
    Nego, šta raditi sa raskrsnicom (Kosovska, …) na ulazu u Terazijski tunel? Može li sa zabraniti prolaz kroz raskrsnicu (ili bar kroz tunel) svim putničkim vozilima? Dok se ne izgradi neko rešenje.

    1. Terazijski tunel ima 4 trake. Dve se mogu koristiti isključivo za javni prevoz, a dve za privatne automobile. Isto u Dečanskoj i Brankovoj. U tom slučaju bi umesto neefikasnog svega imali efikasan javni prevoz. Danas se zagušenje u Terazijskom tunelu prenosi i na žutu traku, sve do Opštine Novi Beograd. Drugo, kada se kompletira ceo koridor sa žutim trakama, smanjiti broj linija u njima na po 2-3 uz uvođenje potpunog sistema upravljanja. Ali detaljan opis toga je previše za novinsku kolumnu.

Ostavite komentar


Dijalog

Naslovna strana

Naslovna strana za 18. maj 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Slobodan Georgiev, novinar

Danas čitam od prvog broja. Kada se pojavio ’97. posle protesta izgledao je kao nešto što nam treba i ostao je tu sve ove godine.