Najnoviji SM(A)RT plan razvoja saobraćaja (3)

Ostavite komentar


  1. Graditi metro bez veze centra sa aerodromom i zeleznickom stanicom moze samo onaj koji ili nezna ili nece iz licnih razloga a rezultat je isti tj. vrlo losa saobracajna politika Grada! Ja stvarno neznam hoce li se vlast urazumiti?

  2. Do 6. marta traje »Rani javni uvid povodom izrade Plana generalne regulacije šinskih sistema u Beogradu, sa elementima detaljne razrade za I fazu prve linije metro sistema« i do tada, 6.marta zainteresovana lica mogu da daju svoja mišljenja na planirana rešenja. Zatim, a posle izvesnog vremena sledi »Javni uvid« napred navedenog, pa davanje mišljenja i primedbi o kojima će se posle na Javnoj sednici Komisije za planove Skupštine grada Beograda voditi »zapaljiva« rasprava o kojoj će izveštavati i mediji. Inače, i letimičan pogled na predložena rešenja govori da je struka planirana rešenja radila po »nalogu« saobraćajno »nepismenih« političara. Političara, koji izgleda »neznaju« da su odavno i u prošlom veku izgrađeni tuneli »Karaburma«; levi u periodu 1975-1977 i desni dvadeset (20) godina kasnije i da su dužine po 600 m, kao i da bi njihovim puštanjem u saobraćaj linije »BG voza« mogle da se produže do Karaburme, Rospi Ćuprije i dalje do Višnjice i Mirijeva.. Ne treba biti veliki stručnjak za saobraćaj, pa odmah videti da bi se u tom slučaju krajnje stanice linije »BG voza« poklapale za krajnjim stanicama prve linije metro sistema. I dok bi izgradnja prve linije metro sistema koštala oko dve (2) milijarde evra, a vrlo verovatno i više, i trajala ne manje od pet (5) godina, osposobljavanje za saobraćaj odavno i u prošlom veku izgrađenih tunela »Karaburma«, kao i produžetak linije »BG voza« do Višnjice i Mirjeva, koštao bi mnogo manje i bio bi sigurno realizovan za 18 – 20 meseci, a verovatno i brže. Ali izgleda da političari neće da otvaraju odavno probijene tunele i puštaju u saobraćaj linije »BG voza«, već obećavaju »Metro«, pa koliko košta da košta, platiće to ovaj narod. A kada ih pitate da li znaju kakva je razlika između »BG voza« i »Metroa«, onda ne dobijete odgovor. Inače, da im je poznata izreka »nije bitno kakve boje je mačka, bitno je da lovi miševe«, znali bi da »nije bitno da li se zove »BG voz« ili »Metro«, bitno je da prevozi putnike«.

  3. Pa ovaj njihov plan je za protest, sličan onom za krvave košulje. Hajde jednom, kao sav normalan svet, da protestujemo zbog nekih normalnih stvari! 🙂

Ostavite komentar


Dijalog

Naslovna strana

Naslovna strana za 30. april, 1. i 2. maj 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Stevan Filipović, filmski režiser

Da bismo bili savesni građani koji donose prave odluke na izborima, kao i u svim drugim sferama života, potrebni su nam jaki mediji.