Železnica u centru je nezamenljiva metro-om

Ostavite komentar


  1. Ja sam optimista i verujem da ce doneti pravo resenje koje ce odgovarati svima.

    1. Bice po meri samo arapa i Karicima koji hoce da grade u makiskom polju.To ce naravno napuniti djepove onim koji ce to odobriti!

  2. Železničkoj stanici je mesto u Prokopu,a metro izgraditi tako da poveže sve ključne tačke u gradu i mi imamo rešen problem.

  3. Zašto redakcija Danasa dozvoljava botovima da napadaju i relativizuju svako stručno mišljenje?

  4. Више Железница, више метроа значи мање безинца а самим тиме и мање акциза чиме је колач за ђапање за напредне корисника умањен.
    Замолио бих сендвич бот екипу да покушају да буду мало креативнији у својим коментарима, овако је веома мучно за читање.

  5. Укидање главне железничке станице је последица великог незнања и нестручности, а вероватно и приватне похлепе и лошег утицаја са стране. То нигде у цивилизованом свету не би урадили.
    Та станица је требало да остане, обновљена и с дограђеном надстрешницом (куполом), заједно с Прокопом који је постављен попречно и који би био станица за север и запад. Оволики град и треба да има две станице, а железницу треба развијати као најбољи (најбржи, најјефтинији) начин превоза до свих околних земаља (Будимпешта, Букурешт, Загреб, Бања-Лука, Подгорица, Скопље, Софија). До Загреба и Будимпеште може да иде пруга с брзинама преко 200 км/час и стизало би се само за време које се проведе у чекању на аеродрому.

  6. Темуџин Рамазан Алберто Барбоса "Змај од Звездаре и свијех брда" kaže:

    Тако је, сваки вид превоза је за неку своју употребу а Београд као град са великим бројем разних средина има потребу. Не треба се уопште бактати са дискусијом да ли метро или железница или лаки метро тешки метро. И лаки, и тешки, и трамвај, и воз, и маглев вала. Свако ко каже супротно је другосмрдијанац и вероватно део крезубократије :DDD

  7. Ovo je najgori plan za metro ikada upravo zbog toga što obilazi Prokop. Čak je i nesrećni plan za laki šinski sistem „Belam“ kao i oni tramvajski planovi iz 80ih bolji jer povezuju Prokop.
    A uklanjanje pruge i Glavne železničke stanice je skandalozno. Gradi se novo poslovno-stambeno naselje i umesto da se iskoristi ta pruga za povezivanje tog novog dela grada, ona se uklanja. Mogu se zadržati samo dva koloseka, a Glavna stanica da ostane sa tri do pet koloseka, ne bi nikome smetalo, prelazi bi se mogli denivelisati, a ostalo bi itekako mesta za dalji razvoj ovog dela grada.

  8. Захваљујем се господину Карлу Полаку на издвојеном времену које троши да пише ове текстове. Такође сам захвалан и уредништву Данаса да те текстове редовно објављује.

    Пратим дуго времена причу везано за Београдски чвор, мајка ми је радила на железницама тако да ми је детињство прошло у читању свих новости, а Вуков споменик када се отворио то је била бомба.

    Да се раузмемо, „Прокоп“ је важна ствар, али из неког разлога није било ни политичке воља а вероватно и пара да се доведе прича до караја, али мислим да ће за то бити потребно још много пара.

    Највећи проблем Прокопа је његова слаба повезаност са градом, што се популарности тиче, временом ће се људи навикавати.

    Морам да актуелној власти одам признање за то што су се ухватили у коштац са Прокопом и активирали га што у наредном периоду може на неки начин да да замајац његовом заокруживању као целине и коначном преузимању функције за коју је замишљен.

    Ипак, постоји и још неколико моемната који су спорни:

    1. Због чега ГЖС смета и због чега је донета одлука да се иста затвори? Такав одлука ће генерисати додтне трошкове јер ће из буџета бити неопходно усиљено финансирање како би Прокоп стао на ноге, а у случају ГЖС имамо склоп који ради.

    2. ГЖС је спојена Дорћолско-Калемгеданском пругом са Дунав станицом тј са Панчевачким мостом. Укидањем те прбуге не само ђто се губи најједноставнија веза две тачке града, него се стимулише повећање трошкова и изградња тунела који треба да споји те две тачке. Значи од готовог правимо вересију.

    3. На послетку, неко већ рече у коментарима да је наравно једноставније пустити аутомобиле и убирати акцизе него градити железницу и субвенционисати исту. У том светлу је још чуднија одлука да се укида ГЖС а Прокоп подиже.

Ostavite komentar


Dijalog

Naslovna strana

Naslovna strana za 4, 5. i 6. maj 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Tatjana Mandić Rigonat, pozorišna rediteljka

U ovoj medijskoj prašumi dezinformacija, poluinformacija, laži i propagande u kojoj živimo, Danas je list koji piše u našem interesu, interesu građana.